Alfa Romeo Mito 1.4 Turbo LEES TEKST
€ 2.499,-
Bouwjaar | 22-01-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 173.568 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 20-KRF-7 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 99 kW (135 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-01-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 173.568 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 20-KRF-7 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 99 kW (135 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Gear Up Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Oosterstraat 325 |
Postcode | 7532 SP |
Plaats | Enschede |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 81984649 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.gearup-automotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/55 R16
Acceleratie (0-100): 8,4 s
Topsnelheid: 207 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 406 x 172 x 145 cm
Wielbasis: 251 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.110 kg
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 1.615 kg
Max. trekgewicht: 500 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 128 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Prijs €2499
Km stand 173.568
Bouwjaar 2010
Origineel Nederlands geleverde Alfa Romeo Mito uit 2010 met Nationale Auto Pas (NAP) Rapport uitgerust met, Airco, Elektrische Ramen en Spiegels, Radio/CD, Isofix, Boekjes en 2 Sleutels
Recent vervangen: Stuurbekrachtiging, Accu, Dynamo, Raammechanisme
Distributie vervangen 11-2021 bij 164.000 km
Aandachtspunten:
Lekstroom, accu loopt leeg
Buiten temperatuursensor werkt niet
Achterruitenwisser werkt niet
= Bedrijfsinformatie =
Wij rekenen géén afleverkosten en adverteren tegen all-in prijzen!
Voor meer info bel of app op telefoonnummer: 06-81984649
De vermelde prijs is een internet meeneemprijs. Garantie altijd tegen meerprijs. Wilt u langskomen dan vragen wij u om ons te bellen/appen voor een afspraak, zodat u zeker weet dat de auto waar u geïnteresseerd in bent nog beschikbaar is.
Gear Up Automotive
Oosterstraat 325
7532SP ENSCHEDE
Tel: 0681984649
E-mail: bas@gearup-automotive.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Alfa Romeo MiTo | Vergeet mij niet
Ken je mij nog? Eind 2008 heb ik mij voor het eerst aan je voorgesteld. Ik vertelde toen over mijn hobby's (uitgaan, sporten, genieten van het leven) en ambities (eerst leasen, daarna een vaste relatie). Inmiddels ben ik volwassen geworden. Alhoewel ik nog steeds jong van geest ben, ben ik meer gaan letten op het milieu en de financien.
De Alfa Romeo MiTo is er nu ook met tweecilinder TwinAir-motor. In de praktijk is deze levendig en vlot, maar niet zo zuinig als beloofd. Blijft een verleidelijk model.
Plus
- levendig karakter
Min
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Weer een contactadvertentie in plaats van een autotest? Ja, want van alle auto's in zijn/haar klasse heeft de Alfa Romeo MiTo nog steeds het meest uitgesproken karakter. Een Alfa Romeo wordt immers vooral gekozen met het hart en dat geldt ook voor de MiTo.
Toch is de MiTo dankzij de nieuwe "TwinAir"-motor verstandiger dan ooit. Dankzij de tweecilinder motor is de MiTo net zo levendig als voorheen, maar is het verbruik spectaculair gedaald. Dat wil zeggen: in theorie. In de praktijk is het lastig, zo niet onmogelijk, om het beloofde lage verbruik te realiseren.
De grootste winst van de TwinAir-techniek is, dat het verbruik bij een vlotte rijstijl lang niet zo sterk oploopt als voorheen. Daarmee heeft de MiTo er een heel nieuwe charme bij gekregen.