Bouwjaar | 02-01-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 24.725 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | RJ-963-H Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 02-01-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 24.725 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | RJ-963-H Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vos Autotrading |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Wheedwarsweg 18 |
Postcode | 7471 GG |
Plaats | Goor |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)547 - 276295 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vosautotrading.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 11,1 s
Topsnelheid: 186 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 3992 x 1746 x 1448 cm
Wielbasis: 246 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.035 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.135 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 560 kg)
Interieur
Interieur: hardCoal, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 98 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
Garantie
Garantielabels: Autotrust garantie, BOVAG Garantie
**Origineel Nederlandse auto in een uitzonderlijk nette staat, slechts 24.000 km**
= Bedrijfsinformatie =
Vos Autotrading is gevestigd in Goor Overijssel en onderdeel van Vos Autotechniek.
Wij zijn een Bosch Car Service aangesloten bedrijf, wat al vele jaren actief is in de autobranche en zich gespecialiseerd heeft in de verkoop van nieuwe en gebruikte auto's waarbij vanzelfsprekend inruil van uw auto ook mogelijk is.
Bij Bosch Car Service Vos kunt u ook terecht voor reparaties, onderhoud en apk van alle merken.
Wij zijn BOVAG erkend en aangesloten bij stichting de nationale autopas (NAP), kortom een vertrouwd adres voor de aanschaf van uw 'nieuwe' occasion.
Geen geschikte auto gevonden in onze voorraad. Neem dan vrijblijvend contact met ons op. Wellicht kunnen wij uw zoektocht naar een passende auto versnellen. Neem dan contact met ons op. Zodat wij gezamenlijk kunnen bekijken wat we voor u kunnen betekenen.
Kijkt u ook eens op www.all4mx voor een duurzame e-scooter.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A1 | Klein maar verfijnd
Wie op zoek is naar een compacte auto, is in de regel ook op zoek naar een voordelige auto. Het model dat het meeste waar voor zijn geld biedt, zal favoriet zijn. Audi is echter een "premium" merk. Dat betekent dat het bij de meest compacte Audi niet gaat om voordeel, maar juist om kwaliteit, imago en verfijning. Is de nieuwe Audi A1 desondanks ook te verantwoorden met het verstand?
De Audi A1 is een compacte premium auto. De meerwaarde zit in de hoge mate van verfijning van de zitpositie via het weggedrag tot de motoren. De 30 TFSI met het standaard-onderstel is favoriet.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- 30 TFSI is vlot en zuinig
- moderne, bruikbare techniek
Min
- achterste zijruiten niet geheel te openen
- fors verbruik 40 TFSI
- geen koopje
Conclusie
Is de Audi A1 niet alleen met het gevoel, maar ook met het verstand te verantwoorden? In zekere zin wel. Er is geen twijfel mogelijk dat de A1 duurder is dan andere compacte auto's, maar een testrit leert dat duidelijk merkbaar is waarom. En het geld zit zeker niet alleen in de goede naam! De Audi A1 gaat op alle punten net even verder dan een doorsnee auto. Dat begint met de zitpositie, de uitrusting en de afwerking. De echte kracht zit in de daadkracht van de motor, de brandstofbesparende technieken ("30 TFSI", niet "40 TFSI") en het veiligheidsniveau. Het enige punt waarop de A1 slechts een gemiddelde scoort is de geluidsisolatie. Daarbij kent de auto kleine schoonheidsfoutjes in de zin van ruiten van de achterportieren die niet geheel openen, reflecties op het dashboard en een achterruit die snel vies wordt.
De 40 TFSI is kostbaar in aanschaf en gebruik. De 30 TFSI is minder sterk, maar voelt dankzij het levendige gebruik minstens zo vlot en is daarmee de verstandigere keuze. Daarbij zullen velen het geluid van het standaard audiosysteem verkiezen boven de meer fragiele klanken van het B&O systeem. Kortom: de verschillen zitten in de details en dat is niet merkbaar bij een blokje proefrijden rondom het pand van de dealer. Vraag daarom om een lange proefrit en geniet ervan!