Bouwjaar | 30-08-2013 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 142.313 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-423-BK Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.586 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 6.250,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-08-2013 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 142.313 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-423-BK Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.586 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bestdeal Automotive B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Vriezendijk 21 |
Postcode | 7683 PL |
Plaats | Den Ham |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)546 - 785941 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bestdealautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2011 - dec. 2013
Technische informatie
Koppel: 156 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,7 s
Topsnelheid: 185 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 423 x 176 x 162 cm
Wielbasis: 250 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.175 kg
Laadvermogen: 510 kg
GVW: 1.685 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Garantie
Garantie: 12 maanden
Garantie: Bestdeal Automotive B.V. biedt op dit voertuig 12 maanden "wettelijke garantie" (non-conformiteit artikel 7:17 Burgerlijk Wetboek). Voor meer uitleg zie: https://www.bestdealautomotive.nl/garantievoorwaarden/
Onderhoudshistorie:
Onderhoudsboekje: Aanwezig
Onderhoudsbeurten: Allemaal
Datum laatste onderhoud: 3-4-24
Kilometerstand laatste onderhoud: 139.800 km
Informatie velgen / banden / remmen:
Type banden: All Season
Profieldiepte banden: voor 6 mm, achter 6 mm
Type velg: Aluminium/lichtmetaal 16"
Remblok dikte: meer dan 60%
Wilt u dit voertuig bezichtigen? bel 0546-785941 voor een afspraak en wij zetten hem voor je klaar.
In overleg is het mogelijk dit voertuig bij een garage naar voorkeur te laten beoordelen (zelf organiseren).
= Bedrijfsinformatie =
Bestdeal Automotive B.V.
Vriezendijk 21
7683 PL Den Ham (Overijssel)
I: www.bestdealautomotive.nl
E: info@bestdealautomotive.nl
T: 0546-785941 (tevens Whatsapp)
Openingstijden: Maandag t/m Vrijdag: 09:30-18:00 Zaterdag: 09:30-16:00
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat Sedici | Geen woorden, maar daden
Fiat belooft heel wat met de nieuwe Sedici. De auto ziet er niet alleen stoer uit, maar moet dat ook waarmaken. De Sedici zou sturen als een sportwagen, maar staat tegelijkertijd z'n mannetje in het terrein. Daarbij zou de auto goed presteren en toch zuinig omgaan met brandstof. Tenslotte claimt de Sedici de ruimte van een stationcar. Komen die woorden bekend voor? Dat kan kloppen, want de Fiat Sedici toont veel gelijkenis met de eerder geteste Suzuki SX4.
De Fiat Sedici is hoger dan een gewone auto, maar lager dan een SUV. En zo rijdt hij ook: een hoge zit en toch een prima weggedrag. Met optionele 4x4 zelfs vaardig in het terrein.
Plus
- alle voordelen van een SUV
Min
- geen van de nadelen van een SUV
Conclusie
Fiat en Suzuki hadden beide hetzelfde goede idee en bundelden de krachten om dat idee te realiseren. Suzuki noemt het eindproduct SX4, Fiat komt nu met de gelijkwaardige Sedici. Beide bieden alle voordelen van een SUV, namelijk: een hoge zit, veel binnenruimte en de veiligheid van vierwielaandrijving. Beide kennen geen van de nadelen van een SUV zoals een slechte wegligging of een hoog brandstofverbruik. Beide hebben eenzelfde prijsstelling.
Net als de eerder geteste Suzuki, maakt ook deze Fiat alle beloften waar en zijn nauwelijks echte nadelen aan de auto te vinden. Na lang zoeken zijn de beperkte verstelmogelijkheden van het stuurwiel en de verbruikscomputer die alleen het huidige verbruik weergeeft de grootste minpunten.
Daarom resteert de vraag: moet het de Suzuki of de Fiat worden? Het antwoord op die vraag is puur persoonlijk: de aankleding en uitstraling verschilt iets. En wellicht is het met de ene dealer beter zaken doen dan met de andere?