Bouwjaar | 27-06-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 370.655 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 3-KPV-79 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.191 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 27-06-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 370.655 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 3-KPV-79 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.191 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Piek Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Weusteweg 2 |
Postcode | 7641 AG |
Plaats | Wierden |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)546 - 627585 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Mazda CX-5 2.2D TS 2WD TREKHAAK
- Kenteken: 3-KPV-79
- Merk: Mazda
- Model: CX-5
- Tellerstand: 370655 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2013
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 2191 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: SH
- Vermogen: 110 kW / 150pk
- Ledig gewicht: 1395 kg
- Max. trekgewicht: 2000 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 4.6 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 456 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 442 - 462 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6
Pakket: Safety pack
- Bi-xenon koplampen
- Bi-xenon koplampen adaptief
- Grootlichtassistent
- Koplampen adaptief
- Koplampreiniging
- Rijstrooksensor
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor
Exterieur
- Achterruitwisser
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- Extra getint glas achter
- Getint glas
- Koplampreiniging
- Lichtmetalen velgen 17"
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
- Sportvelgen
- Trekhaak
Infotainment
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar.
- Armsteun achter
- Bagagedek
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Electronic climate control
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Lederen stuurwiel
- Lederen versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Voorstoelen verwarmd
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Autonomous Emergency Braking
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Hill hold functie
- Isofix bevestiging voor kinderzitjes
ALLE INRUIL MOGELIJK
FINANCIERING MOGELIJK
LEASEN MOGELIJK
Openingstijden OP AFSPRAAK!
Elke dag van 08:00 tot 23:00
Wij kunnen 24/7 auto's op naam zetten.
Piek Automotive
Weusteweg 2
7641AG Wierden
0546-627585
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.