vorige 1 van 210 volgende

Mazda CX-5 2.5 SkyActiv-G Automaat 194PK GT-M 4WD Navi Leder Bose PDC 19inch Camera Trekhaak

€ 28.950,-

Bouwjaar 23-03-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 101.642 km
Deuren 5
Kenteken X-707-LR Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.488 cc
Vermogen 142 kW (193 pk)

Mazda CX-5 2.5 SkyActiv-G Automaat 194PK GT-M 4WD Navi Leder Bose PDC 19inch Camera Trekhaak


€ 28.950,-

Algemeen

Bouwjaar 23-03-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 101.642 km
Deuren 5
Kenteken X-707-LR Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.488 cc
Vermogen 142 kW (193 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf 't Jan Scholten Team B.V.
Contactpersoon Henry Scholten
Adres Twentepoort West 13
Postcode 7609 RD
Plaats Almelo
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)546 - 817095 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.jsteam.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul. 2018 - sep. 2019

Technische informatie
Koppel: 258 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 58 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 195 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 455 x 184 x 168 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.563 kg
Laadvermogen: 577 kg
GVW: 2.140 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 164 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,3 l/100km (1 op 15,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 240 - € 272 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

VERKOOPPRIJS IS INCLUSIEF KOSTEN RIJKLAAR MAKEN EN 12 MAANDEN BOVAG GARANTIE

Meer foto's zien? Bezoek ook de website van ons bedrijf op www.jsteam.nl

Schitterende Mazda CX-5 Automaat in de zeer luxe GT-M uitvoering voorzien van de meest krachtige- maar ook zuinige 194PK 2.5 benzinemotor en vierwielaandrijving. Deze auto is voorzien van mooie Mazda fabrieks-opties zoals zwart lederen bekleding, Radar Cruise Control, Bose Premium Audio systeem en 19inch lichtmetalen velgen afgewerkt in Gun Metallic.

Verder zijn er ook nog de volgende extra accessoires gemonteerd op deze auto: Afneembare trekhaak met 13-polige aansluiting, Apple CarPlay/Android Auto, RVS instapdorpels met verlicht CX-5 logo, LED Interieur verlichting, All Weather vloermatten met CX-5 logo's, All Weather vloermat in bagageruimte met CX-5 logo, bagage scheidingsrek tussen zitgedeelte en bagageruimte, spatlappen voor en achter en vier zo goed als nieuwe Michelin Cross Climate2 SUV All Season banden in de maat 225/55-19.

Historie: Deze auto is afkomstig van de tweede eigenaar en al het onderhoud is volledig en op tijd uitgevoerd (Mazda digitaal service register beschikbaar).

Hierbij een overzicht van de volledige uitrusting van deze auto:

E X T E R I E U R
o 19-inch lichtmetalen velgen, Gun Metallic
o B-stijl exterieur in pianozwart
o LED-mistlampen
o LED-dagrijverlichting
o LED-achterlichten
o Coming home/leaving home verlichting
o Dakspoiler en haaienvinantenne
o Grille pianozwart
o Privacy glass zijruiten achter en achterruit
o LED-koplampen met koplampsproeiers en automatische hoogteverstelling

I N T E R I E U R
o Zwart lederen interieur, geperforeerd leer met stiksel in Brown
o Signature elementen; chrome accenten en luxe stiksel op het stuurwiel
o Interieurlijsten Metal/Wood-design

V E I L I G H E I D
o Adaptive High Beam Control (HBC): automatisch dimmende LED-blokken bij naderend verkee

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie