Bouwjaar | 05-10-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 187.137 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TB-775-S Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
€ 13.850,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 05-10-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 187.137 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TB-775-S Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autohuis Salland |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Stationsstraat 11 |
Postcode | 8152 BH |
Plaats | Lemelerveld |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)38 - 2022370 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohuissalland.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Koppel: 165 Nm
Aantal cilinders: 4
Prestaties
Acceleratie (0-100): 12,9 s
Topsnelheid: 173 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.260 kg
Max. trekgewicht: 1.880 kg
Wielbasis: 265 cm
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 0 kWh
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot (NEDC): 129 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik (WLTP): 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 776 per kwartaal
Autohuis Salland is een autobedrijf dat is gespecialiseerd in het in- en verkopen van jonge en nieuwe personenauto's en bedrijfswagens.
Het bedrijf vloeit voort uit een bijna 60-jarig bestaand familiebedrijf. Dit familiebedrijf genaamd In de Wal auto's is een grote partij in de autowereld en verkoopt uitsluitend Business to Business. Met dit familiebedrijf achter ons en de inmiddels jarenlange ervaring in de autobranche bent u bij Autohuis Salland aan het juiste adres voor al uw auto's.
Doormiddel van een nauwkeurige selectie bij het inkopen, waarbij streng wordt gekeken naar een sluitende kilometerstandregistratie en onderhoudshistorie, beschikt onze voorraad alleen over nette en correcte auto's. Met een gemiddelde voorraad van 60 occasions biedt Autohuis Salland u een breed assortiment.
Daarnaast is het de mogelijkheid om een zoekopdracht bij ons in te dienen, hierin kunt u uw wensen en eisen aangeven en wij komen dan met een passend aanbod bij u terug! U kunt bij ons terecht binnen de openingstijden, daarnaast is het mogelijk om s avonds op afspraak langs te komen. Hiervoor kunt u contact met ons opnemen.
Alle moeite is genomen om onze advertenties van de auto's zo zorgvuldig en actueel mogelijk weer te geven, fouten zijn echter niet uit te sluiten. Echter kunnen hier geen rechten aan worden ontleend. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Autohuis Salland biedt verschillende garantiepakketten aan.
pakket 1: 3 maanden Autohuis Salland garantie, kleine onderhoudsbeurt en een apk keuring t.w.v. €499,-.
Pakket 2: 6 maanden BOVAG garantie, onderhoudsbeurt volgens schema, apk keuring, €20,- brandstof en tenaamstelling van het voertuig t.w.v. €699,-.
Pakket 3: 12 maanden BOVAG garantie, onderhoudsbeurt volgens schema, apk keuring, €20,- brandstof en tenaamstelling van het voertuig t.w.v. €999,-.
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn woensdag 7 tot en met 10 augustus geopend zijn op afspraak.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
- bemoeizuchtige en hinderlijke veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)
- infotainment met Android Mobile werkt matig
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie na de facelift voor modeljaar 2024? Ja, maar, helaas is het niet altijd positief. Nissan kiest namelijk voor technieken die nog niet zijn uitontwikkeld of die niet overal relevant zijn. Het eerste betreft Android Automotive. Op bepaalde punten is dit systeem veruit het beste in zijn soort (navigatie, spraakherkenning), maar op andere is het simpelweg niet klaar voor grootschalig gebruik. De slimme assistent is alles behalve slim, de bediening met losse apps is omslachtig en de integratie met externe toestellen is problematisch. Maar, software wordt continu verbeterd dus met updates kan Android Automotive slim en betrouwbaar worden. Wat niet zal veranderen: de gebruiker betaalt met zijn of haar privacy.
Het tweede element is de aandrijving. e-Power doet wat het belooft: het biedt de voordelen van elektrisch rijden (souplesse, prestaties, rijden met een pedaal) en in plaats van opladen kan worden getankt. Echter, een Qashqai met e-Power duurder is in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto. e-Power is daarom vooral zinvol in regio's waar het opladen van een elektrische auto (nog) onmogelijk is.
Het aangescherpte uiterlijk is als meest positief ervaren. De Qashqai werd steeds meer Nissans functionele, en daarmee onopvallende, middenklasser. Dankzij de facelift voor 2024 heeft het model ook weer de onderscheidende uitstraling waar het oorspronkelijke succes aan is te danken. De ruimte en rijeigenschappen waren goed en zijn dat nog steeds. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een interessante evolutie voor 2024.