Bouwjaar | 27-04-2012 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 232.183 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 08-TXV-2 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.397 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
€ 3.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 27-04-2012 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 232.183 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 08-TXV-2 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.397 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bestdeal Automotive B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Vroomshoopseweg 33D |
Postcode | 7683 RJ |
Plaats | Den Ham Ov |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)546 - 785941 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bestdealautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2010 - mrt. 2013
Technische informatie
Koppel: 190 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 60 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 437 x 185 x 168 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 650 kg
GVW: 1.945 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 695 kg)
Interieur
Interieurkleur: Donker grijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 168 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik in de stad: 9,8 l/100km (1 op 10,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Garantie
Garantie: Deze auto wordt geadverteerd tegen een "meeneemprijs" door combinatie leeftijd / kilometers geen garantie van toepassing.
Onderhoudshistorie:
Onderhoudsboekje: aanwezig
Onderhoudsbeurten: allemaal
Datum laatste onderhoud: 04-04-2022 (grote beurt)
Kilometerstand laatste onderhoud 181.738 km
Distributieketting + multiriem compleet vervangen bij 179.828km (31-08-2021)
Informatie velgen / banden / remmen:
Type banden: all season
Profieldiepte banden: voor 3,5mm, achter 3mm
Type velg: Aluminium/lichtmetaal
Remblok dikte: meer dan 60%
Wij raden u aan om de auto vóór aankoop technisch te laten inspecteren.
Indien u besluit tot aankoop over te gaan, vergoeden wij de inspectiekosten tot een maximum van €100,-.
= Bedrijfsinformatie =
Bestdeal Automotive
Vroomshoopseweg 33D
7683 RJ Den Ham (Overijssel)
Nederland
I: www.bestdealautomotive.nl
E: info@bestdealautomotive.nl
T: 0546-785941 (tevens Whatsapp)
Openingstijden: Maandag t/m Vrijdag: 09:30-18:00 Zaterdag: 09:30-16:00 Zondag: 12:00-18:00
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Scenic | Een begeerlijk concept
De Scenic vormde in het verleden welhaast de kern van het aanbod van Renault. De middelgrote gezinsauto was uiterst succesvol dankzij de balans tussen innovatie, functionaliteit en prijs. Echter, gaandeweg nam de vraag af en in 2022 verdween het ruimtewonder zelfs met stille trom uit het assortiment. Maar nu is de Scenic terug als elektrische auto. Dat niet alleen: Renault belooft dat de Scenic weer vernieuwend en zelfs begeerlijk is!
De 5e generatie van de Renault Scenic combineert elektrische aandrijving met een uitgekiend concept. Daarom is de Scenic ruim en tegelijkertijd wendbaar.
Plus
- zeer ruim, ook achterin
- (verwacht) gunstig weggedrag dankzij relatief lage bouw
Min
- onhandige locatie laadaansluiting
Conclusie
Weet Renault de Scenic weer bijzonder en begeerlijk te maken? Op basis van een eerste kennismaking met een prototype in een fotostudio is het antwoord op die vraag: ja.
Het uitgangspunt is een geslaagde vormgeving, waarbij moderne lijnen worden gecombineerd met Franse charme. Renault kiest er niet voor om de grootste auto in zijn soort aan te bieden. Dankzij een uitgekiende opzet is de binnenruimte echter uitstekend, zelfs achterin. De beperkte buitenmaten maken de Scenic zuiniger en wendbaarder.
De uitrusting is modern en de elektrische aandrijving zorgt voor prima prestaties, een hoge mate van comfort en lage gebruikskosten. De meerwaarde zit daarom niet alleen in het uiterlijk of de techniek, maar in de unieke combinatie ervan. Het is daarom het concept dat begeerlijker is dan de som der delen.