Bouwjaar | 25-10-2017 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 81.599 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-449-LN |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 89 kW (121 pk) |
€ 12.950,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 25-10-2017 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 81.599 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-449-LN |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 89 kW (121 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Leuveld Vans |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hagveldsweg 6 |
Postcode | 7666 NA |
Plaats | Fleringen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 46023086 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.leuveldvans.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,6 s
Topsnelheid: 166 km/u
Maten
Wielbasis: 350 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.725 kg
Laadvermogen: 1.280 kg
GVW: 3.030 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 174 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)
Staat
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal
Deze Renault Trafic komt uit 2017, werd geleverd van 01-03-2016 tot 31-07-2019 en kostte toen € 37.869,-. Deze geïmporteerde bus staat sinds 2018 op kenteken, is voorzien van een diesel-motor, heeft een maximum vermogen van 89 kW (121 PK) en een cilinderinhoud van 1598 cc.
De bus heeft een topsnelheid van 166 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 12,6 seconden. Het verbruik van deze bus is gemiddeld 6,7 liter per 100 km en hij weegt 1725 kg. De APK is geldig tot 08-11-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 157,- per kwartaal.
= Bedrijfsinformatie =
Leuveld Automobielen is vaak onderweg ivm aan- en verkoop begeleidingen. Om u de gewenste aandacht te kunnen geven en om teleurstellingen te voorkomen, werkt Leuveld Automobielen uitsluitend op afspraak.
06-46023086
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!