Bouwjaar | 02-03-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 142.090 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-987-PD Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
€ 10.990,-
Algemeen
Bouwjaar | 02-03-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 142.090 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-987-PD Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf E.T.E |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nijverheidstraat 12 |
Postcode | 7581 PV |
Plaats | Losser |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 28567398 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 10,3 s
Topsnelheid: 194 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 182 x 146 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.141 kg
Laadvermogen: 619 kg
GVW: 1.760 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 620 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 114 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Algemene informatie
Aantal deuren: 5
Kleur: Zwart
Technische informatie
Vermogen: 81 kW (110 PK)
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 10,3 s
Topsnelheid: 194 km/u
Sleutels : 2 handzenders
Maten en gewichten
Laadvermogen: 619 kg
GVW: 1.760 kg
Afmetingen (LxBxH): 426 x 182 x 146 cm
Wielbasis: 264 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Brandstofverbruik in de stad: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
CO2-uitstoot: 114 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Financiële informatie
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Comfort & Interieur
Achterbank in delen neerklapbaar
Airco automatisch
Armsteun achter
Armsteun voor
Autotelefoonvoorbereiding met Bluetooth
Bandenspanningscontrolesysteem
Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
Boordcomputer
Elektrische ramen voor
Lederen stuurwiel
Lederen versnellingspook
Lendesteunen (verstelbaar)
Multimedia-voorbereiding
Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
Radio CD-speler
Stuurwiel multifunctioneel
Exterieur
Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
Buitenspiegels verwarmbaar
Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
Dakrails
Lichtmetalen velgen 16"
Mistlampen adaptief
Veiligheid
Airbag(s) hoofd voor
Airbag(s) knie
Airbag(s) side voor
Airbag bestuurder
Airbag passagier
Anti Blokkeer Systeem
Anti Blokkeer Systeem (ABS)
Cruise control
Electronic Stability Program
Electronic Stability Program (ESP)
Hill hold-functie
Startblokkering
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Leon | Nog beter dan hij er uitziet
Het is meteen duidelijk: bij de nieuwe Seat Leon draait alles om vormgeving. Tot voor kort stond sportiviteit op de eerste plaats bij Seat en speelde het uiterlijk niet zo'n prominente rol als nu. Ook de elektronica zou vooruitstrevender zijn dan ooit, maar aan de rijeigenschappen maakt Seat weinig woorden vuil. De vraag is daarom: rijdt de vierde generatie van de Seat Leon zo goed als hij er uitziet?
De 4e generatie van de Seat Leon valt op met de vormgeving. Een capabel onderstel, moderne elektronica, een goede zitpositie en een prettige 1.5 eTSI motor zorgen dat de Leon uitstekend rijdt.
Plus
- doordachte ergonomie
- geslaagde vormgeving
- prima rijeigenschappen
Min
- onhandig kleine buitenspiegels
- spraakherkenning maakt veel fouten
Conclusie
Seat introduceert de vierde generatie van de Leon. Daarbij legt het merk meer dan ooit de nadruk op uiterlijk vertoon en dus rijst de vraag of de sportvitiet is vergeten. Een proefrit leert dat het antwoord in het midden ligt. Voor traditionele spanning en sensatie heeft Seat een eigen submerk in het leven geroepen: Cupra. De Leon vult sportiviteit daarom op een andere manier in. De Leon kiest voor een dynamisch lijnenspel, een uitstekende zithouding en een meer dan capabel onderstel. Alhoewel dat minder spannend is, zijn het wel zaken waar altijd van kan worden genoten en niet alleen tijdens een wilde uitspatting.
De Leon gaat verder met een uiterst doordachte, vernieuwende ergonomie. Ook dat lijkt misschien saai, maar gebruiksgemak bepaalt op de lange termijn of een auto bevalt of niet. Zaken zoals royale binnenruimte en een rijke uitrusting zorgen voor het nodige comfort. Tenslotte maakt moderne techniek het leven makkelijker en veiliger. Al deze factoren samen zorgen ervoor dat de Leon nog beter rijdt dan hij er uitziet.