Alfa Romeo Mito 1.4 Progression
€ 4.250,-
Bouwjaar | 23-04-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 161.197 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | N-083-KR Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 23-04-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 161.197 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | N-083-KR Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vos Autotrading |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Wheedwarsweg 18 |
Postcode | 7471 GG |
Plaats | Goor |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)547 - 276295 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vosautotrading.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2010
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 10,7 s
Topsnelheid: 187 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4063 x 1720 x 1453 cm
Wielbasis: 251 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.055 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.155 kg
Max. trekgewicht: 500 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 138 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Vos Autotrading is gevestigd in Goor Overijssel en onderdeel van Vos Autotechniek.
Wij zijn een Bosch Car Service aangesloten bedrijf, wat al vele jaren actief is in de autobranche en zich gespecialiseerd heeft in de verkoop van nieuwe en gebruikte auto's waarbij vanzelfsprekend inruil van uw auto ook mogelijk is.
Bij Bosch Car Service Vos kunt u ook terecht voor reparaties, onderhoud en apk van alle merken.
Wij zijn BOVAG erkend en aangesloten bij stichting de nationale autopas (NAP), kortom een vertrouwd adres voor de aanschaf van uw 'nieuwe' occasion.
Geen geschikte auto gevonden in onze voorraad. Neem dan vrijblijvend contact met ons op. Wellicht kunnen wij uw zoektocht naar een passende auto versnellen. Neem dan contact met ons op. Zodat wij gezamenlijk kunnen bekijken wat we voor u kunnen betekenen.
Kijkt u ook eens op www.all4mx voor een duurzame e-scooter.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Alfa Romeo MiTo | Vergeet mij niet
Ken je mij nog? Eind 2008 heb ik mij voor het eerst aan je voorgesteld. Ik vertelde toen over mijn hobby's (uitgaan, sporten, genieten van het leven) en ambities (eerst leasen, daarna een vaste relatie). Inmiddels ben ik volwassen geworden. Alhoewel ik nog steeds jong van geest ben, ben ik meer gaan letten op het milieu en de financien.
De Alfa Romeo MiTo is er nu ook met tweecilinder TwinAir-motor. In de praktijk is deze levendig en vlot, maar niet zo zuinig als beloofd. Blijft een verleidelijk model.
Plus
- levendig karakter
Min
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Weer een contactadvertentie in plaats van een autotest? Ja, want van alle auto's in zijn/haar klasse heeft de Alfa Romeo MiTo nog steeds het meest uitgesproken karakter. Een Alfa Romeo wordt immers vooral gekozen met het hart en dat geldt ook voor de MiTo.
Toch is de MiTo dankzij de nieuwe "TwinAir"-motor verstandiger dan ooit. Dankzij de tweecilinder motor is de MiTo net zo levendig als voorheen, maar is het verbruik spectaculair gedaald. Dat wil zeggen: in theorie. In de praktijk is het lastig, zo niet onmogelijk, om het beloofde lage verbruik te realiseren.
De grootste winst van de TwinAir-techniek is, dat het verbruik bij een vlotte rijstijl lang niet zo sterk oploopt als voorheen. Daarmee heeft de MiTo er een heel nieuwe charme bij gekregen.