Bouwjaar | 20-04-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 92.600 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 20-04-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 92.600 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | S&M Autobedrijf |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Frederik van Eedenstraat 60 |
Postcode | 7606 BJ |
Plaats | Almelo |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 55185391 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2011
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 11,7 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 3964 x 1740 x 1427 cm
Wielbasis: 246 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.015 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.115 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 550 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 118 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Garantie
Garantie: 3 maanden
AUDI A1 1.2 TFSI Ambition Pro Line Business
!!ZEER NETTE A1 VAN BINNEN EN BUITEN !!
S&M AUTOBEDRIJF biedt aan een goed onderhouden A1 uit het jaar 2011 .Wagen verkeert in een nette staat en is voorzien van een volledig voertuigcheck incl reinigingsbeurt!
De auto is compleet , complete onderhoudshistorie, met apk.
**** NIEUWE GROTE BEURT MET KETTING SET ***
Inruil mag tegen handelprijs .
Financiering is mogelijk .
Mocht u interesse hebben in 1 van de door ons aangeboden occasions, adviseren wij u om ons eerst te contacteren alvorens u naar ons toe kom .
Ondanks de zorg die besteed wordt aan een correcte invoer van de gegevens, kunnen wij niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten in de advertentie
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A1 | Klein maar verfijnd
Wie op zoek is naar een compacte auto, is in de regel ook op zoek naar een voordelige auto. Het model dat het meeste waar voor zijn geld biedt, zal favoriet zijn. Audi is echter een "premium" merk. Dat betekent dat het bij de meest compacte Audi niet gaat om voordeel, maar juist om kwaliteit, imago en verfijning. Is de nieuwe Audi A1 desondanks ook te verantwoorden met het verstand?
De Audi A1 is een compacte premium auto. De meerwaarde zit in de hoge mate van verfijning van de zitpositie via het weggedrag tot de motoren. De 30 TFSI met het standaard-onderstel is favoriet.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- 30 TFSI is vlot en zuinig
- moderne, bruikbare techniek
Min
- achterste zijruiten niet geheel te openen
- fors verbruik 40 TFSI
- geen koopje
Conclusie
Is de Audi A1 niet alleen met het gevoel, maar ook met het verstand te verantwoorden? In zekere zin wel. Er is geen twijfel mogelijk dat de A1 duurder is dan andere compacte auto's, maar een testrit leert dat duidelijk merkbaar is waarom. En het geld zit zeker niet alleen in de goede naam! De Audi A1 gaat op alle punten net even verder dan een doorsnee auto. Dat begint met de zitpositie, de uitrusting en de afwerking. De echte kracht zit in de daadkracht van de motor, de brandstofbesparende technieken ("30 TFSI", niet "40 TFSI") en het veiligheidsniveau. Het enige punt waarop de A1 slechts een gemiddelde scoort is de geluidsisolatie. Daarbij kent de auto kleine schoonheidsfoutjes in de zin van ruiten van de achterportieren die niet geheel openen, reflecties op het dashboard en een achterruit die snel vies wordt.
De 40 TFSI is kostbaar in aanschaf en gebruik. De 30 TFSI is minder sterk, maar voelt dankzij het levendige gebruik minstens zo vlot en is daarmee de verstandigere keuze. Daarbij zullen velen het geluid van het standaard audiosysteem verkiezen boven de meer fragiele klanken van het B&O systeem. Kortom: de verschillen zitten in de details en dat is niet merkbaar bij een blokje proefrijden rondom het pand van de dealer. Vraag daarom om een lange proefrit en geniet ervan!