Bouwjaar | 03-09-2015 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 163.690 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | GV-742-S Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.968 cc |
Vermogen | 139 kW (189 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 03-09-2015 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 163.690 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | GV-742-S Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.968 cc |
Vermogen | 139 kW (189 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autocentrum Hengelo |
Contactpersoon | V.Inanir |
Adres | Sloetsweg 116a |
Postcode | 7557 HR |
Plaats | Hengelo Ov |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53576157 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocentrumhengelo.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 245/45 R18
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 226 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 493 x 187 x 146 cm
Wielbasis: 291 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.635 kg
Laadvermogen: 605 kg
GVW: 2.240 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 110 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Brandstofverbruik in de stad: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Staat
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 525 - € 550 per kwartaal
Prijs is EXPORT PRIJS met Duitse Papieren.
Ex Btw, Ex Bpm.
Nationale Auto Pas.
Niet rokers auto.
Origineel Nederlandse auto.
Auto heeft distributie ketting.
Aantal sleutels: 2
Dealer onderhouden bij Audi Centrum Hengelo
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2
= Bedrijfsinformatie =
Uiterste prijs is de 'vanaf prijs'.
Biedingen onder de 'vanaf prijs' wordt niet op gereageerd!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A6 | Moeiteloos vooruit
Was de vorige auto een Audi A6, dan wordt de volgende dat waarschijnlijk weer. Immers, een Audi A6 is vertrouwd; luxe en comfort staan voorop, maar sportiviteit en moderne techniek worden niet vergeten. Van een nieuwe generatie van de Audi A6 mag precies datzelfde worden verwacht, maar dan beter. Of biedt de vierde generatie van de A6 toch meer?
De nieuwe Audi A6 (2018) is niet wezenlijk anders dan de vorige, maar doet alles beter. Hij biedt meer comfort en tegelijkertijd meer dynamiek. De semi-zelfrijdende functies maken de auto veiliger.
Plus
- verpletterend snel, relatief zuinig
- sportief en comfortabel
- overtuigt als premium product
Min
- past nauwelijks in een parkeervak
- pas echt compleet met opties
Conclusie
De vierde generatie van de A6 biedt alles wat verwacht mag worden van een Audi A6. Als vanouds is de auto comfortabel, terwijl sportiviteit niet is vergeten. In de dynamische modus is het weggedrag nu nog scherper geworden. In de comfortabele stand is de A6 een oase van rust en zorgt slimme elektronica voor nog meer gemak (semi-zelfrijdende functies) dan voorheen.
Ten opzichte van de concurrentie weet de A6 zich echter ook duidelijk te onderscheiden. De bestuurder wordt nooit geconfronteerd met nieuwe techniek, maar heeft er wel profijt van. Wanneer het wel zichtbaar of merkbaar is, pakt Audi de techniek nog mooier in. Dat is de charme van de Audi A6: moeiteloos vooruit.