Audi A8 2.0 TFSI Hybrid Pro Line+

€ 19.999,-

Bouwjaar 27-06-2012
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 144.956 km
Deuren 4
Kenteken Z-368-KH Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 155 kW (211 pk)

Audi A8 2.0 TFSI Hybrid Pro Line+


€ 19.999,-

Algemeen

Bouwjaar 27-06-2012
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 144.956 km
Deuren 4
Kenteken Z-368-KH Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 155 kW (211 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam GM Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Almeloseweg 192
Postcode 7614 LB
Plaats Mariaparochie
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 42436063 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.solideautohandel.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (achter)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 75 liter
Acceleratie (0-100): 7,7 s
Topsnelheid: 235 km/u

Maten
Wielbasis: 301 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.770 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.870 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 251 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,54 l/100km (1 op 9,5)

Staat
Aantal sleutels: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 286 - € 325 per kwartaal

= Bedrijfsinformatie =

We can make the export documents:
- Export document €30
- insures 2 weeks €100
Total document export for drive €130 euro


Wij krijgen elke dag nieuwe auto's binnen voor de export en handel! Wij verkopen auto's onder de marktwaarde voor export en handel prijzen!

Wilt u als particuliere klant een auto uit onze voorraad kopen? Dan is dit volledig op eigen risico zonder enkele vorm van Garantie! Daar is de prijs ook naar! Er zit dus geen onderhoud en garantie inbegrepen. Ook kan de prijs verschillen voor de particuliere markt omdat sommige auto's rest BPM hebben.

OPENINGSTIJDEN:
MAANDAG T/M VRIJDAG: 09:30 TOT 16:30.
ZATERDAG: 11:00 tot 16:00

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi A8 | De wet van de remmende voorsprong

Audi heeft als slogan: "voorsprong door techniek". Juist nu elektrische auto's en zelfrijdende auto's in het middelpunt van de belangstelling staan, heeft Audi als geen ander kans om zich te bewijzen. De nieuwe Audi A8 belooft daarom hybride-aandrijving én de meeste geavanceerde zelfrijdende functies in een productieauto. Is dit voorsprong door techniek op zijn best?

Autotest | Audi A8 De wet van de remmende voorsprong

De Audi A8 is klaar voor de toekomst met hybride aandrijving en verregaande zelfrijdende functies. Zonder die opties scoort de A8 vooral met het comfort en de rijeigenschappen.

Plus

  • zowel comfortabel als sportief
  • smetteloze bouwkwaliteit
  • vernieuwend bedieningsconcept

Min

  • kleine bergvakken in het interieur
  • beloofde zelfrijdende functies nog niet beschikbaar / niet toegestaan
  • effect hybride-aandrijving minimaal

Conclusie

Is de nieuwe Audi A8 "voorsprong door techniek" op zijn best? Dat kan het zijn. Het grootste pluspunt is dat de nieuwe A8 nog meer comfort biedt dan de concurrentie en met een druk op de knop ook meer dynamiek aan de dag legt. Het nieuwe bedieningsconcept betekent een stap vooruit, maar is tegelijkertijd vertrouwd.

De huidige "mild hybrid" biedt in de praktijk nauwelijks meerwaarde, want de prestaties en het verbruik zijn niet beter dan die van concurrenten zonder hybride-tecniek. Echter, een meer effectieve "plug-in hybrid" is aangekondigd.

De "level 3" zelfrijdende functies bieden extra comfort en veiligheid, maar wederom niet meer dan de concurrentie biedt. Pas wanneer de overheid het Audi toestaat de beloofde "level 4" zelfrijdende functies te activeren, zal de A8 echt een voorsprong nemen. Vooralsnog wordt de Audi A8 echter geremd door de wet.

Deel deze advertentie