![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 27-06-2012 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 144.956 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | Z-368-KH Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 155 kW (211 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 27-06-2012 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 144.956 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | Z-368-KH Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 155 kW (211 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | GM Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Almeloseweg 192 |
Postcode | 7614 LB |
Plaats | Mariaparochie |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 42436063 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.solideautohandel.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 75 liter
Acceleratie (0-100): 7,7 s
Topsnelheid: 235 km/u
Maten
Wielbasis: 301 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.770 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.870 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 251 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,54 l/100km (1 op 9,5)
Staat
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 286 - € 325 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
We can make the export documents:
- Export document €30
- insures 2 weeks €100
Total document export for drive €130 euro
Wij krijgen elke dag nieuwe auto's binnen voor de export en handel! Wij verkopen auto's onder de marktwaarde voor export en handel prijzen!
Wilt u als particuliere klant een auto uit onze voorraad kopen? Dan is dit volledig op eigen risico zonder enkele vorm van Garantie! Daar is de prijs ook naar! Er zit dus geen onderhoud en garantie inbegrepen. Ook kan de prijs verschillen voor de particuliere markt omdat sommige auto's rest BPM hebben.
OPENINGSTIJDEN:
MAANDAG T/M VRIJDAG: 09:30 TOT 16:30.
ZATERDAG: 11:00 tot 16:00
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A8 | De wet van de remmende voorsprong
Audi heeft als slogan: "voorsprong door techniek". Juist nu elektrische auto's en zelfrijdende auto's in het middelpunt van de belangstelling staan, heeft Audi als geen ander kans om zich te bewijzen. De nieuwe Audi A8 belooft daarom hybride-aandrijving én de meeste geavanceerde zelfrijdende functies in een productieauto. Is dit voorsprong door techniek op zijn best?
![Autotest | Audi A8 De wet van de remmende voorsprong](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4075/audi-a8.jpg)
De Audi A8 is klaar voor de toekomst met hybride aandrijving en verregaande zelfrijdende functies. Zonder die opties scoort de A8 vooral met het comfort en de rijeigenschappen.
Plus
- zowel comfortabel als sportief
- smetteloze bouwkwaliteit
- vernieuwend bedieningsconcept
Min
- kleine bergvakken in het interieur
- beloofde zelfrijdende functies nog niet beschikbaar / niet toegestaan
- effect hybride-aandrijving minimaal
Conclusie
Is de nieuwe Audi A8 "voorsprong door techniek" op zijn best? Dat kan het zijn. Het grootste pluspunt is dat de nieuwe A8 nog meer comfort biedt dan de concurrentie en met een druk op de knop ook meer dynamiek aan de dag legt. Het nieuwe bedieningsconcept betekent een stap vooruit, maar is tegelijkertijd vertrouwd.
De huidige "mild hybrid" biedt in de praktijk nauwelijks meerwaarde, want de prestaties en het verbruik zijn niet beter dan die van concurrenten zonder hybride-tecniek. Echter, een meer effectieve "plug-in hybrid" is aangekondigd.
De "level 3" zelfrijdende functies bieden extra comfort en veiligheid, maar wederom niet meer dan de concurrentie biedt. Pas wanneer de overheid het Audi toestaat de beloofde "level 4" zelfrijdende functies te activeren, zal de A8 echt een voorsprong nemen. Vooralsnog wordt de Audi A8 echter geremd door de wet.