Audi E-Tron GT RS 93 kWh MatrixHUDCarbon

€ 79.950,- incl. BTW

Bouwjaar 07-07-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 43.386 km
Deuren 5
Kenteken L-129-NV Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 440 kW (599 pk)

Audi E-Tron GT RS 93 kWh MatrixHUDCarbon


€ 79.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 07-07-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 43.386 km
Deuren 5
Kenteken L-129-NV Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 440 kW (599 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Koster & Hogeslag Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Sisalstraat 58
Postcode 8281 JK
Plaats Genemuiden
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)38 - 2600121 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.khautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: feb. 2021 - 2024

Technische informatie
Koppel: 830 Nm
Actieradius: 456 km
Acceleratie (0-100): 3,3 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 499 x 196 x 142 cm
Wielbasis: 290 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.320 kg
Laadvermogen: 540 kg
GVW: 2.860 kg

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 214,06 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Aantal eigenaren: 1

Staat
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

De Audi RS E-Tron GT! Qua model en rijbeleving een topervaring, en met zijn lage en brede voorkomen misschien wel de gaafste Audi van dit moment!

Dit exemplaar is uitgevoerd in Daytona grijs metallic en voorzien van het zwart optiekpakket, wat de wagen een zeer sportieve uitstraling geeft. De 21" Trapezium-velgen met rode remklauwen maken het plaatje compleet. In het interieur vindt u zwart lederen RS Sportstoelen, welke elektrisch verstelbaar zijn en voorzien zijn van verwarming, ventilatie en massagefunctie! Om het sportieve thema voort te zetten is het interieur uitgerust met het RS-Design pakket in rood, wat betekent dat er rode honinggraatstiksels en rode veiligheidsgordels aanwezig zijn.

Deze elektrische sportsedan staat nu bij ons in de showroom klaar, en is direct leverbaar! Is uw interesse gewekt? Maak dan een afspraak voor een proefrit en bezichtiging, u bent van harte welkom!

Optielijst:
o P0N5 Vierwielbesturing
o P1BK Adaptieve luchtvering
o P1N8 Elektromechanische stuurbekrachtiging Plus
o P1XP Sportcontour lederen stuurwiel, 3-spaaks, vlakke onderkant, multifunctioneel plus, stuurverwarming en schakelpaddles
o P3A1 ISOFIX en i-Size kinderzitje bevestiging met top tether voor de buitenste achterstoelen
o P3FI Carbon dak
o P3L4 Voorstoelen, elektrisch verstelbaar met geheugenfunctie voor de bestuurdersstoel
o P47J Wielen, 10-spaaks trapezium module, zwart, glanzend gedraaid afwerking
o P4A4 Stoelverwarming, voor en achter
o P4D5 Stoelventilatie en massagefunctie, voor
o P4GF Voorruit met warmte-isolerende/akoestische beglazing
o P4L6 Automatisch dimmende interieurspiegel, frameloos
o P4ZP Black Appearance-pakket Plus
o P5KA Drie achterstoelen
o P5L3 Glanzend Carbon Styling-pakket
o P5MH Inlegstukken, Carbon Twill, Zijde Mat
o P6FQ Carbon buitenspiegelbehuizingen
o P6H2 Singleframe in glanzend zwart
o P6I6 Adaptieve cruise assistent met noodhulp
o P6K8 Audi pre sense basic, Audi pre sense front
o P6NC Hemelbekleding in zwarte Dinamica® microvezel
o P6XL Buitenspiegels, elektrisch verstelbaar, verwarmd en inklapbaar, automatisch dimmend aan beide zijden, met geheugenfunctie
o P73P Industriėle stekker CEE 16A, 400V, lang en recht, voor het e-tron laadsysteem
o P76H Laadkabel voor openbaar laden, mode 3, 22 kW (AC)
o P7HM Boven- en ondergedeelten van het inte

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi e-tron | Audi's eerste

Er zijn twee trends in de autowereld: SUV's en elektrische auto's. Enkele kleinere automerken konden daar snel op inspelen en worden nu beloond met ongekende verkoopcijfers. Grote autofabrikanten hebben altijd iets meer bedenktijd en een iets langer ontwikkeltraject nodig. Maar nu introduceert ook Audi een elektrische SUV: de e-tron. Hoe geeft de eerste grote autofabrikant invulling aan de elektrische SUV?

Autotest | Audi e-tron Audi's eerste

De Audi e-tron is een elektrisch aangedreven SUV waarbij het niet om de techniek of de prestaties draait, maar om comfort en gebruiksgemak. Bij snelladers kan de e-tron extreem snel opladen.

Plus

  • uiterst comfortabel
  • innovatieve techniek in elegante verpakking
  • extreem snel opladen

Min

  • niet zo snel en scherp als andere elektrische auto's
  • onhandige locatie laad-aansluiting
  • nauwelijks bergruimte onder voorklep

Conclusie

Audi introduceert zijn eerste geheel elektrische auto: de e-tron. Bij het merk met het slogan "voorsprong door techniek" wordt juist dan heel veel verwacht. In tegenstelling tot de belofte van dat slogan, is Audi uiterst conservatief te werk gegaan en is duidelijk merkbaar dat de e-tron Audi's eerste elektrische auto is.

Terwijl andere merken met de introductie van elektrische auto's meteen grote stappen zetten in vormgeving of ergonomie, houdt Audi alles zo veel mogelijk bij het oude. En class="citaat">terwijl de concurrentie kiest voor spektakel in de vorm van uitzinnige prestaties of heel veel nadruk op techniek, is de e-tron juist een heel gewone auto die toevallig elektrisch is aangedreven.

Audi stelt zich tot doel om moderne techniek zo toegankelijk mogelijk te maken en zo elegant mogelijk in te pakken en dat geldt ook voor de e-tron. Op enkele details na zijn de vormgeving van het interieur en het exterieur daarom heel gewoon. Wie dat wil kan inzicht krijgen in de techniek, maar wie daar geen boodschap aan heeft zou bijna vergeten dat dit een bijzondere auto is. Dat is voor liefhebbers van moderne techniek teleurstellend, maar voor praktisch ingestelde automobilisten wel zo prettig.

Net als iedere andere elektrische auto biedt de e-tron meer comfort en souplesse dan een traditionele verbrandingsmotor ooit kan bieden. Daarbij is de uitstoot nul en zijn de kilometerkosten heel veel lager. Audi levert daarbij ook nog eens een uitmuntend onderstel, waardoor het comfort op een nog hoger niveau komt te liggen.

Deel deze advertentie