Audi E-Tron GT RS, Carbon dak, 2x Carbonpakket, Head-Up, B&O, Laser, Nachtzicht, VOL

€ 84.990,-

Bouwjaar 01-02-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 9.430 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 440 kW (599 pk)

Audi E-Tron GT RS, Carbon dak, 2x Carbonpakket, Head-Up, B&O, Laser, Nachtzicht, VOL


€ 84.990,-

Algemeen

Bouwjaar 01-02-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 9.430 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 440 kW (599 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Tanghe Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Eckertstraat 39
Postcode 8263 CB
Plaats Kampen
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)38 - 3324464 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.tangheautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Bandenmaat voor: 265/35 R21
Bandenmaat achter: 305/30 R21
Accu snelladen: ja
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Motorrijtuigenbelasting: geen

Te koop van 1e eigenaar,

In dit geval is dat Audi zelf geweest. Nee niet de dealer die hem inzet als proefritten auto maar Audi AG (Fabriek) zelf die hem heeft ingezet als demo voor 1 van de managers aldaar.

Zeer nette, in nieuwstaat en unieke Audi RS E-tron GT! Nog maar 9430km op de teller! Auto is nagenoeg nieuw!!
Maar liefst 600PK aan elektrisch geweld!

Audi heeft zijn best gedaan om een erg stoer geluid te creëren tijdens het accelereren. Klinkt ook echt goed!

Werkelijk voorzien van alle opties!
In de auto is het een walhalla voor de Leder, Alcantara en Carbon liefhebbers onder ons. Werkelijk alles is bedenkt met 1 van deze 3 exclusieve materialen.

De sfeer in de auto is pure weelde en straalt perfectie uit.
Dit alles is af door de combinatie met de meerkleuren ambiente verlichting!

Ook het exterieur is zeer veel voorzien van Carbon.
Niet alleen voorzien van de carbonnen diffuser achter, de onderste carbon-delen van de deuren en de luchtinlaten voorin de bumper zijn van carbon, maar ook de exclusive Audi Carbon spiegels en zelfs het gehele dak is van carbon. (Alleen die laatste optie kost al bijna €5000,- !)

Al het onderhoud is gedaan aan deze RS door Audi zelf. Alles aantoonbaar uiteraard in het digitale onderhoud van Audi hier aanwezig!

De uitstraling van deze RS met al zijn carbon en het hoogglans zwarte "Optiek pakket zwart" is waanzinnig!
Zelden een auto gezien die zo breed, stoer en snel eruit ziet als deze RS E-tron GT.

Foto's doen deze auto te kort. In het echt is de auto VEEL dikker/fraaier/mooier.

Kiest u voor de zwarte 22" wielenset die u op de eerste serie foto's ziet (nieuwe set), dan heeft dat een meerprijs van €3450 ex btw.
Op onze eigen website www.tangheautomotive.nl kunt u meer foto's bekijken. Bij de laatste foto's ziet u de auto op zijn originele 21" wielen staan. Uiteraard zitten die wel bij de prijs inbegrepen!

De aantrekkelijke gedeeltelijke 12% bijtelling van deze auto zorgt ervoor dat het ook zakelijk interessant is.
(We kunnen u hier meer over vertellen wat slim en handig is om te doen gezien bijtelling en dergelijke.)

Gewoon privé rijden kan natuurlijk ook altijd.

Highlights:

-Carbon dak! (Veel exclusiever en mooiere optie dan het glazen panoramadak wat NIET open kan)
-4 Wiel besturing met dynamische stuurbekrachtiging
-Carbon interieur delen
-Carbon exterieur delen
-Verlichte Carbon instaplijst
-Laser verlichting
-DesignPakket: RS Rood
-Hemelbekleding Alcantara
-Head-Up
-Nachtzicht
-Stoelventilatie
-Stoelmassage
-Stoelverwarming voor en achter
-Akoestisch glas voorruit met Aircocomfort
-Optiek pakket zwart Plus
-Optiek pakket Carbon glimmend zwart Audi Exclusive
-Ionisator voor luchtreiniging (Air qualitiy systeem
-Hulppakket Plus

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi e-tron | Audi's eerste

Er zijn twee trends in de autowereld: SUV's en elektrische auto's. Enkele kleinere automerken konden daar snel op inspelen en worden nu beloond met ongekende verkoopcijfers. Grote autofabrikanten hebben altijd iets meer bedenktijd en een iets langer ontwikkeltraject nodig. Maar nu introduceert ook Audi een elektrische SUV: de e-tron. Hoe geeft de eerste grote autofabrikant invulling aan de elektrische SUV?

Autotest | Audi e-tron Audi's eerste

De Audi e-tron is een elektrisch aangedreven SUV waarbij het niet om de techniek of de prestaties draait, maar om comfort en gebruiksgemak. Bij snelladers kan de e-tron extreem snel opladen.

Plus

  • uiterst comfortabel
  • innovatieve techniek in elegante verpakking
  • extreem snel opladen

Min

  • niet zo snel en scherp als andere elektrische auto's
  • onhandige locatie laad-aansluiting
  • nauwelijks bergruimte onder voorklep

Conclusie

Audi introduceert zijn eerste geheel elektrische auto: de e-tron. Bij het merk met het slogan "voorsprong door techniek" wordt juist dan heel veel verwacht. In tegenstelling tot de belofte van dat slogan, is Audi uiterst conservatief te werk gegaan en is duidelijk merkbaar dat de e-tron Audi's eerste elektrische auto is.

Terwijl andere merken met de introductie van elektrische auto's meteen grote stappen zetten in vormgeving of ergonomie, houdt Audi alles zo veel mogelijk bij het oude. En class="citaat">terwijl de concurrentie kiest voor spektakel in de vorm van uitzinnige prestaties of heel veel nadruk op techniek, is de e-tron juist een heel gewone auto die toevallig elektrisch is aangedreven.

Audi stelt zich tot doel om moderne techniek zo toegankelijk mogelijk te maken en zo elegant mogelijk in te pakken en dat geldt ook voor de e-tron. Op enkele details na zijn de vormgeving van het interieur en het exterieur daarom heel gewoon. Wie dat wil kan inzicht krijgen in de techniek, maar wie daar geen boodschap aan heeft zou bijna vergeten dat dit een bijzondere auto is. Dat is voor liefhebbers van moderne techniek teleurstellend, maar voor praktisch ingestelde automobilisten wel zo prettig.

Net als iedere andere elektrische auto biedt de e-tron meer comfort en souplesse dan een traditionele verbrandingsmotor ooit kan bieden. Daarbij is de uitstoot nul en zijn de kilometerkosten heel veel lager. Audi levert daarbij ook nog eens een uitmuntend onderstel, waardoor het comfort op een nog hoger niveau komt te liggen.

Deel deze advertentie