Bouwjaar | 07-10-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 44.455 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-839-VF Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 369 kW (503 pk) |
€ 51.990,-
Algemeen
Bouwjaar | 07-10-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 44.455 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-839-VF Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 369 kW (503 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Tanghe Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Eckertstraat 39 |
Postcode | 8263 CB |
Plaats | Kampen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)38 - 3324464 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.tangheautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Aandrijving
Actieradius: 446 km
Asconfiguratie
Bandenmaat: 285/35 R22
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,1 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 490 x 194 x 162 cm
Wielbasis: 293 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.595 kg
Laadvermogen: 650 kg
GVW: 3.245 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 95 kWh
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 54 km actieradius per uur, compleet vol in 26 uur en 23 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 367 km actieradius per uur, compleet vol in 4 uur en 19 minuten
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 21,300448430493 kWh/100km
Energielabel: A
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Emissie: Zero emissie
Audi E-tron S 503PK !!
Prijs is Exclusief BTW
Te koop zeer fraaie en meer dan complete Audi E-tron S geheel bij Audi onderhouden van A tot Z!
Deze fraaie S uitvoering is ten opzichte van zijn mindere broertjes de 50 en de e-tron 55 uitgerust met 1 elektromotor extra. Totaal nu voorzien van 3 elektromotoren met een gezamenlijk vermogen van 503PK en 973NM koppel!!
De aangepaste S bumpers en dorpellijsten maken de auto 5cm! breder dan een "normale" E-tron. Dit valt in het echt enorm goed op en geven hem dan ook enorm fraaie en dikke uitstraling!
Op de vooras ligt 1 elektromotor en op de achteras 2. Het is in de basis dan ook een achterwielaandrijver. De quattro techniek die zorgt voor een de 4 wielaandrijving grijpt direct in wanneer je veel vermogen vraagt of wanneer de wielen griep verliezen.
Hij rijdt dan ook een stuk sportiever dan de 50 en de 55 versie door zijn elektrische toque vectoren. Een vervanger van het mechanische sperdifferentieel laten we maar zeggen! U gaat het niet doen, maar dit maakt zelfs driften mogelijk in deze sterkste E-tron die er bestaat!
Al het onderhoud is gedaan bij Audi en uiteraard volledig aantoonbaar en inzichtelijk!
De uitstraling van een E-tron S is sowieso al zeer goed, echter met de optie van deze zeer gewilde 22" originele Audi LM velgen (type 10.5J 5 armige interferentie, titaangrijs glansgedraaid) is hij echt helemaal af!
Een kwestie van smaak zijn uiteraard de aluminium kleurige S buitenspiegels. Indien u liever zwart wenst zorgen wij voor zwart!
Audi levert al zeker 20 jaar chromen/aluminium spiegelkappen op zijn S modellen. Dit is dus origineel maar kunnen we aanpassen indien u dit wenst!
De fraaie S Sportstoelen met ruitenstiksel, het panoramadak, de Apple CarPlay, 360° camera, de adaptieve cruise control, de grote S-remklauwen, de zeer brede bumperpartij.... Alles bij elkaar maakt het deze auto echt tot een alleskunner! Een alleskunner maar dan wel 1 met hele fraaie looks!
De aantrekkelijke 12% bijtelling van deze auto zorgt ervoor dat het ook zakelijk zeer interessant is. (Bouwjaar van deze auto: 10-2021).
De prijs
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi e-tron | Audi's eerste
Er zijn twee trends in de autowereld: SUV's en elektrische auto's. Enkele kleinere automerken konden daar snel op inspelen en worden nu beloond met ongekende verkoopcijfers. Grote autofabrikanten hebben altijd iets meer bedenktijd en een iets langer ontwikkeltraject nodig. Maar nu introduceert ook Audi een elektrische SUV: de e-tron. Hoe geeft de eerste grote autofabrikant invulling aan de elektrische SUV?
De Audi e-tron is een elektrisch aangedreven SUV waarbij het niet om de techniek of de prestaties draait, maar om comfort en gebruiksgemak. Bij snelladers kan de e-tron extreem snel opladen.
Plus
- uiterst comfortabel
- innovatieve techniek in elegante verpakking
- extreem snel opladen
Min
- niet zo snel en scherp als andere elektrische auto's
- onhandige locatie laad-aansluiting
- nauwelijks bergruimte onder voorklep
Conclusie
Audi introduceert zijn eerste geheel elektrische auto: de e-tron. Bij het merk met het slogan "voorsprong door techniek" wordt juist dan heel veel verwacht. In tegenstelling tot de belofte van dat slogan, is Audi uiterst conservatief te werk gegaan en is duidelijk merkbaar dat de e-tron Audi's eerste elektrische auto is.
Terwijl andere merken met de introductie van elektrische auto's meteen grote stappen zetten in vormgeving of ergonomie, houdt Audi alles zo veel mogelijk bij het oude. En class="citaat">terwijl de concurrentie kiest voor spektakel in de vorm van uitzinnige prestaties of heel veel nadruk op techniek, is de e-tron juist een heel gewone auto die toevallig elektrisch is aangedreven.
Audi stelt zich tot doel om moderne techniek zo toegankelijk mogelijk te maken en zo elegant mogelijk in te pakken en dat geldt ook voor de e-tron. Op enkele details na zijn de vormgeving van het interieur en het exterieur daarom heel gewoon. Wie dat wil kan inzicht krijgen in de techniek, maar wie daar geen boodschap aan heeft zou bijna vergeten dat dit een bijzondere auto is. Dat is voor liefhebbers van moderne techniek teleurstellend, maar voor praktisch ingestelde automobilisten wel zo prettig.
Net als iedere andere elektrische auto biedt de e-tron meer comfort en souplesse dan een traditionele verbrandingsmotor ooit kan bieden. Daarbij is de uitstoot nul en zijn de kilometerkosten heel veel lager. Audi levert daarbij ook nog eens een uitmuntend onderstel, waardoor het comfort op een nog hoger niveau komt te liggen.