Bouwjaar | 01-02-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 39.503 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | RV-411-G Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
€ 28.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-02-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 39.503 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | RV-411-G Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Henk Kuiper Autos |
Contactpersoon | H. Kuiper |
Adres | Achthoevenweg 22 |
Postcode | 7951 SK |
Plaats | Staphorst |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)522 - 462754 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.henkkuiper.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
S-TRONIC 7 Automaat, S-Line exterieurpakket, S-Line interieurpakket, 19'' Lichtmetalen velgen "Rotor " zwart, Matrix LED Koplampen en LED achterlichten met Dynamische knipperlichten, MMI Navigatiesysteem plus met Touch, Virtual dashboard plus, Audi soundsysteem, Multifunctioneel Sportstuur onderkant afgevlakt, S-Line sportstoelen in leer/stof, 2 zones automatische airconditioning, Ambiente binnenverlichting plus meerkleurig, Trekhaak met vaste kogel, Gecoat glas vanaf middenstijl, Parkeersensoren voor en achter met optische weergave en achteruitrijcamera, Spraakbediening, Licht en regensensor, Audi Pre Sense ,Dakhemel in zwart, Variabele koffervloer, *** Prijs incl. afleveringsbeurt en garantie !!! ***...........BEKIJK MEER DAN 100 SPORTIEVE - EN JONG GEBRUIKTE AUTO S OP ONZE WEBSITE.........
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi SQ2 | Waarom makkelijk als het moeilijk kan?
De Audi Q2 is een compacte SUV, maar niet zomaar een compacte SUV. Omdat Audi een premium merk is, biedt de Q2 op alle punten meer dan een doorsnee merk. Het onderstel is geavanceerder, de bouwkwaliteit ligt hoger en de motoren zijn krachtiger. En... er is een versie die daar allemaal een nóg schepje bovenop doet: de sportieve SQ2.
De Audi SQ2 is een sportieve, compacte SUV. De prestaties zijn uitstekend, maar de SQ2 verraadt ook dat een SUV geen goed uitgangspunt is voor een snelle auto. Waarom moeilijk als het makkelijk kan?
Plus
- serieus snel
- even praktisch als een gewone Audi Q2
- comfortabel
Min
- karige basisuitrusting
- helt nadrukkelijk over in bochten
- merkbaar zwaar bij hard remmen
Conclusie
Audi introduceert de SQ2: een sportieve, compacte SUV. Rationeel gezien is dat een onlogische combinatie. Omdat een SUV van nature een hoog zwaartepunt heeft, is veel techniek nodig om toch tot een goede wegligging te komen. Ook na alle aanpassingen van Audi Sport heeft de SQ2 niet zo'n goed weggedrag als een sportieve hatchback. Vanwege het hoge gewicht en de matige stroomlijn is een extra sterke motor nodig om sportieve prestaties te leveren. De SQ2 mag dan 300 pk leveren, voor minder geld zijn er heel wat snellere auto's te koop.
Maar... bij een auto als de Audi SQ2 gaat het niet om logica. Audi is een merk dat om het imago wordt gekozen. Een SUV is een auto die om het uiterlijk en de uitstraling wordt gekozen. Daarbij is de (S)Q2 dankzij de hoge bouw ruimer dan een compacte hatchback en zorgt de Quattro vierwielaandrijving voor een zekere mate van terreinwaardigheid. Het belangrijkste: in vergelijking met andere compacte SUV's is de SQ2 wel degelijk superieur als het gaat om stroomlijn, weggedrag en prestaties. De hoge zit mag dan een mindere snelheidssensatie geven, het gevoel van macht is juist vele malen groter. De beleving is daarom compleet anders dan in een traditionele sportwagen. Soms geldt daarom wel degelijk: waarom makkelijk als het moeilijk kan?