Audi Q5 50 TFSI e QUATTRO S-LINE MATRIX/ CAMERA/ RS STOELEN/ LUCHTVERING

n.o.t.k.

Bouwjaar 01-03-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 103.168 km
Deuren 5
Kenteken Z-655-RD Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen -

Audi Q5 50 TFSI e QUATTRO S-LINE MATRIX/ CAMERA/ RS STOELEN/ LUCHTVERING


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 01-03-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 103.168 km
Deuren 5
Kenteken Z-655-RD Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Stegeman B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Edisonstraat 7
Postcode 7575 AT
Plaats Oldenzaal
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)541 - 513612 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.auto-stegeman.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: aug. 2019 - mrt. 2021

Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 105 kW (143 PK)
Vermogen brandstofmotor: 185 kW (252 PK)
Koppel: 370 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 54 liter
Acceleratie (0-100): 6,1 s
Topsnelheid: 239 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 478 x 194 x 169 cm
Wielbasis: 282 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.005 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 2.620 kg
Max. trekgewicht: 1.750 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 56 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,4 l/100km (1 op 41,7)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 369 - € 404 per kwartaal

Schitterende, dealer onderhouden Audi Q5 50 tfsi-e plug-in hybride !! o.a. voorzien van S-Line pakket af fabriek, navigatiesysteem, luchtvering, vollederen sportstoelen, matrix verlichting met dynamische knipperlichten, achteruitrij camera, wegklapbare trekhaak, afgeplat S-Line stuurwiel, regen en lichtsensor, 20 inch velgen met nieuwe all-season banden, optiek pakket (exterieur delen in het zwart) stoelverwarming voor en achter, enz.. enz..

* Prijs is geheel rijklaar en inclusief BTW, 1 jaar garantie !!

Liefhebbers van Duitse auto's zijn enorm merkentrouw. Waarom zou u ook iets aan het toeval overlaten als u ook voor Sicher kunt kiezen? De liefhebbers hebben het al gezien: de sportieve, stoere S-Line styling! De uitstekende prestaties van deze auto komen van de viercilinder benzinemotor en de automatische transmissie. Kijk, dat noemen we nou stijlvol: een fraai lederen interieur. Gecombineerd met het heerlijke gemak van de elektrisch bedienbare achterklep. Tijdens de koude maanden is stoelverwarming een voorziening die u niet wilt missen. Voor een optimale rijhoogte, meer comfort en verhoogde stabiliteit zorgt de automatische luchtvering. Met matrix LED-verlichting rijdt u eigenlijk altijd met groot licht, dus maximaal zicht. Toch is verblinden er niet bij, want het systeem regelt de verlichting zo dat tegenliggers er geen last van hebben. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 20 inch lichtmetalen velgen, halflederen bekleding, adaptief dempingsysteem, warmtewerend glas, aluminium dakrailing en in delen neerklapbare achterbank.

De achteruitrijcamera maakt inparkeren gemakkelijker dan ooit. Net als een smartphone of een slimme speaker kunt u deze auto bedienen met stemcommando's. Trekhaak aanwezig. Maar dat zie je niet meteen, want het is een elektrisch inklapbare trekhaak. Uw smartphone is tegenwoordig de sleutel tot heel veel. Ook voor deze auto. Remote services, noemen we dat. Waar u ook bent, contact houden is een eitje. De snelste of zuinigste weg? Het navigatiesysteem aan boord wijst de juiste weg! Met automatische airconditioning, sportstuur met schakelpaddels, DAB ontvangst, regensensor, cruise control

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q5 | Drempelverlagend

Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".

Autotest | Audi Q5 Drempelverlagend

De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.

Plus

  • vlot, stil en zuinig
  • Prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch

Min

  • Alleen compleet met (kostbare) opties
  • slechts 1 USB-aansluiting
  • onhandige bediening infotainment-systeem

Conclusie

Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.

Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.

Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.

Deel deze advertentie