Bouwjaar | 30-08-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 18.029 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-947-ZF Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | - |
€ 86.900,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 30-08-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 18.029 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-947-ZF Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Jansen B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zwolseweg 197 |
Postcode | 7707 AG |
Plaats | Balkbrug |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)523 - 656620 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfjansen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: feb. 2021 - mrt. 2022
Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 8 kW (11 PK)
Vermogen brandstofmotor: 252 kW (343 PK)
Koppel: 700 Nm
Aantal cilinders: 6
Brandstofsoort: Hybride (elektrisch en diesel)
Tankinhoud: 70 liter
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 5,1 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 469 x 194 x 165 cm
Wielbasis: 282 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.985 kg
Laadvermogen: 675 kg
GVW: 2.660 kg
Max. trekgewicht: 2.400 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 221 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 691 - € 726 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Meer informatie over ons bedrijf vindt U op onze website www.autobedrijfjansen.nl
Wij zijn al meer dan 50 jaar Mercedes Benz Specialist. Op al onze jonge Mercedes Benz occasions geven we 12 maanden BOVAG-garantie. Tevens wordt de auto geleverd met 1 jaar mobiliteitsgarantie, APK, NAP, afleveringsbeurt en is de onderhoudshistorie aanwezig.
Ook verkopen wij DEMO-auto's onder fabrieksgarantie.
Wij hebben altijd meer dan 50 jong gebruikte Mercedes Benz auto's op voorraad.
Graag ontvangen wij U op ons bedrijf.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q5 | Drempelverlagend
Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".
De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.
Plus
- vlot, stil en zuinig
- Prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
Min
- Alleen compleet met (kostbare) opties
- slechts 1 USB-aansluiting
- onhandige bediening infotainment-systeem
Conclusie
Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.
Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.
Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.