Bouwjaar | 29-02-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 209.690 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | RT-851-G Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 200 kW (272 pk) |
€ 31.990,-
Algemeen
Bouwjaar | 29-02-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 209.690 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | RT-851-G Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 200 kW (272 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Tanghe Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Eckertstraat 39 |
Postcode | 8263 CB |
Plaats | Kampen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)38 - 3324464 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.tangheautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 285/40 R21
Acceleratie (0-100): 6,5 s
Topsnelheid: 234 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 505 x 197 x 174 cm
Wielbasis: 299 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.035 kg
Laadvermogen: 905 kg
GVW: 2.940 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Milieu
CO2-uitstoot: 163 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 691 - € 726 per kwartaal
Te koop,
Zeer fraaie Audi Q7 3.0TDI uitgevoerd in een wel hele fraaie en volle uitvoering!
De auto is van a tot z dealer onderhouden wat uiteraard aantoonbaar is!
De beurten bij Audi heeft hij gehad bij:
26.000km in 11-2016
59.176km in 05-2018
89.057km in 04-2019
120.428km in 11-2020
147.338km in 03-2022
188.249km in 11-2023
Zowel van binnen als van buiten is de auto in een zeer nette staat!
Een paar opties in de spotlights! Wat dacht u van:
-Nachtzicht
-Softclose
-Apple CarPlay
-Elektrisch wegklapbare trekhaak
-Elektrische comfort sportstoelen met memory links en rechts
-Stuur, stoel en achterbank vervarming
-Standkachel
-7 Zitplaatsen
Naast deze opties volgt hier de totale optielijst:
-LED koplampen
-LED achterlichten
-Dynamschie knipperlichten achter
-Panoramadak
-Virtual dashboard
-Sperdifferentieel
-21" Audi LM velgen Turbine design
-7 zits uitvoering
-Leder Valcona met S logo in de rugleuning
-Standkachel
-Elektrisch wegklapbare trekhaak
-Bose soundsysteem met 3D Sound
-Sportstoelen
-DAB+
-Stoelverwarming voor en achter
-Stuurverwarming
-Assistentiepakket City
-Parkeerhulp plus met zelf inparkeren
-360° Camera
-Audi Pre sense city en pre sense basic
-Verkeersborddetectie
-Achteruitrijcamera
-Audi side assist
-Comfort airconditioning 4 zones
-Buitenspiegels el. inklapbaar en aut. dimmend
-Privacy glass
-Audi connect
-Audi Phone box
-Audi Smartphone interface (Apple CarPlay)
-MMI navigatie Plus met MMI touch
-Apple CarPlay / Android Auto
-Hemelbekleding antraciet
-Comfort middenarmsteun voor
-Lederen S sportstuur met schakelpaddels
-Ambiente verlichting
-Bandenspanningcontrolesysteem
-Extra getint glas achter
-Geisoleerd glas voorin
-Buitenspiegels elektrisch, verwarmbaar, inklapbaar met memory en stoeprandfunctie
-Keyless entry
-Keyless Go
-Elektrisch te openen en sluiten achterklep
-Softclose
-DAB+
-Standkachel
-Stuur elektrisch verstelbaar
-S-line Selection
-Uitrustingspakket S Line Sport Plus
-Uitrustingspakket Technology Selection
-Zijairbags achter
-enz..
Kortom een zeer complete en enorm fraaie Q7 in een perfecte staat!
Alleen op afspraak!
Uw contactpersoon voor deze auto is: Rik Tanghe (06-14039519)
FIN
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.