Bouwjaar | 26-04-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 134.768 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-760-LB Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 200 kW (272 pk) |
€ 47.850,-
Algemeen
Bouwjaar | 26-04-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 134.768 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-760-LB Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 200 kW (272 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Christiaan BV |
Contactpersoon | Christiaan |
Adres | Kanaalweg 11 |
Postcode | 8356 VS |
Plaats | Blokzijl |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)527 - 291322 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.auto-christiaan.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul. 2017 - aug. 2018
Modelcode: 4M
Technische informatie
Koppel: 600 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 75 liter
Acceleratie (0-100): 6,3 s
Topsnelheid: 234 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 517 x 202 x 178 cm
Wielbasis: 299 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.035 kg
Laadvermogen: 905 kg
GVW: 2.940 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 158 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Onderhoud, historie en staat
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 691 - € 726 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Kwaliteit komt nooit tekort in Duits vakmanschap, dat is te zien aan deze Audi Q7 met zijn stijlvolle ontwerp en comfortabele interieur. Met de kenmerkende S-Line styling toont deze Audi zich van zijn sportieve kant. De krachtige dieselmotor staat garant voor uitstekende prestaties. Het lederen interieur maakt het echt af. Deze Audi Q7 legt bestuurder én bijrijder compleet in de watten met de verwarmbare voorstoelen. U blijft ook in de scherpe bochten goed ondersteund door de fraaie sportstoelen. Dankzij het elektrisch bediende glazen panoramadak lijkt het of u altijd met open dak rijdt. Met een druk op de knop gaat de elektrische achterklep open. Hoe koud het buiten ook is, het verwarmbare stuurwiel brengt uw handen en vingers snel weer op temperatuur. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 22 inch lichtmetalen velgen, Full LED koplampen, warmtewerend glas, zwarte hemelbekleding, aluminium dakrailing en dakdraagsysteem.
De standkachel verwarmt het interieur voor. Dat betekent meer comfort voor u en minder slijtage voor de auto. Het digitale dashboard is qua lay-out en zichtbaarheid superslim ingedeeld. Alle functies in één keer in beeld! Dankzij de 360 graden camera kunt u zowel de voor- als achterzijde van het voertuig in het oog houden, wat bijdraagt aan een veiligere rijervaring. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt afstand tot het voertuig voor u. Spraakbediening verhoogt de veiligheid en het gebruiksgemak. De auto luistert naar uw instructies en volgt ze op. U bent in deze Audi ook voorzien van elektrisch wegdraaibare trekhaak, connected drive services, Bose-audioinstallatie, navigatiesysteem met harde schijf, automatische airconditioning en draadloos opladen.
In de Audi Q7 heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. U bent mede dankzij dodehoekdetectie, hill hold functie, auton
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.