![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 23-11-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 172.266 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-423-JF Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 200 kW (272 pk) |
€ 29.800,-
Algemeen
Bouwjaar | 23-11-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 172.266 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-423-JF Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 200 kW (272 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Knobben |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Wilhelminastraat 78 |
Postcode | 7721 CJ |
Plaats | Dalfsen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)529 - 700224 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Audi Q7 3.0 TDI quattro S-Line Xenon/Led, Navi, Climat, LM..
- Kenteken: H-423-JF
- Merk: Audi
- Model: Q7
- APK tot: 31-01-2025
- Tellerstand: 172266 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2015
- Transmissie: Automaat
- Kleur: zwart Metallic
- Motorinhoud: 2967 cc
- Aantal cilinders: 6
- Motorcode: CRT
- Vermogen: 200 kW / 272pk
- Ledig gewicht: 1970 kg
- Max. trekgewicht: 3500 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 5.7 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 691 - 726 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor
Exterieur
- Achterruitwisser
- Bi-xenon koplampen
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakrails
- Dakspoiler
- Elektrisch bedienbare achterklep
- Elektrisch glazen panorama-dak
- Getint glas
- Glazen schuifdak
- Koplampreiniging
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- Panoramadak
- Park Distance Control
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor
- Warmtewerend glas
Infotainment
- Audio installatie
- DVD speler
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Spraakbediening
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco
- Airco separaat achter
- Aluminium interieur afwerking
- Armsteun voor
- Electronic climate control
- Elektrische ramen voor en achter
- Kunstlederen/microvezel bekleding
- Multifunctioneel lederen stuurwiel
- Sportstoelen
- Sportstuur
- Stuurbekrachtiging
- Voorstoelen verwarmd
Milieu
- Start/stop systeem
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Connected services
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- S Line exterieur
- Schakelmogelijkheid aan stuurwiel
- Zij airbag(s) achter
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Isofix bevestiging voor kinderzitjes
Audi Q7 3.0 TDI quattro S-Line, verkeert in zeer goede staat! Onderhoudshistorie,- specificatie aanwezig. Altijd goed onderhouden. Luxe uitvoering met Xenon/Led, Navigatie, Panoramisch schuif/kanteldak, Sportstoelen, Elektrisch verstelbare stoelen, Climat control, Cruise control, Bluetooth, Luchtvering, Parkeersensoren voor en achter, Licht metalen velgen..
Deze auto wordt u aangeboden met een nieuwe APK, een onderhoudsbeurt, volledige onderhoudshistorie en 12 maanden Bovag Garantie. U kunt uw huidige auto inruilen. De afleverkosten zijn E 795,. Tot ziens bij Bosch Car Service Auto Knobben in Dalfsen.
www.autoknobben.nl
Auto Knobben
Wilhelminastraat 78
7721CJ Dalfsen
0529-70 02 24
info@autoknobben.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
![Autotest | Audi Q7 Van twee walletjes eten](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/477/audi-q7.jpg)
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.