Audi Q7 60 TFSI e quattro Pro Line S Competition Direct leverbaarPanoHUDB&OTrekhaak

€ 114.950,- incl. BTW

Bouwjaar 2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 1.022 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 359 kW (489 pk)

Audi Q7 60 TFSI e quattro Pro Line S Competition Direct leverbaarPanoHUDB&OTrekhaak


€ 114.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 1.022 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 359 kW (489 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Koster&Hogeslag Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Sisalstraat 58
Postcode 8281 JK
Plaats Genemuiden
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)38 - 2600121 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.khautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2024

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 360 kW (489 PK)
Vermogen elektromotor(en): 360 kW (489 PK)
Vermogen brandstofmotor: 360 kW (489 PK)
Koppel: 700 Nm
Aantal cilinders: 6
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 75 liter
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 5,7 s
Topsnelheid: 260 km/u
Ledig gewicht: 2.360 kg
Wielbasis: 300 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,2 l/100km (1 op 83,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Lange levertijden op uw nieuwe Audi Q7 ontlopen en binnen enkele weken al rijden? Wij hebben een aantal prachtige gloednieuwe Audi Q7 60 TFSIe's aan onze collectie mogen toevoegen die klaar staan om hun eerste eigenaar te verblijden!

De vernieuwde Audi Q7 60 TFSIe is een schitterende auto om te zien, en om te rijden! Met de vernieuwde aandrijflijn geniet u nu van 490 PK en maar liefst 700 Nm koppel. Als hybride is het uiteraard ook mogelijk om volledig elektrisch te rijden. Met een actieradius van 83 kilometer en een elektrische topsnelheid van 135 kilometer per uur is hij dan ook zakelijk zeer aantrekkelijk!

Dit exemplaar is uitgevoerd in Daytona Grijs metallic. Samen met het hoogglans zwarte stylingpakket, geslepen velgen en rode remklauwen is het een plaatje om te zien! Het interieur van deze Q7 is een fijne plek om te zijn. Hier vindt u uitsluitend hoogwaardige materialen zoals zacht zwart leder en aluminium. Deze Q7 is voorzien van vrijwel iedere optie, de volledige optielijst vindt u hieronder.

Wilt u op korte termijn in een gloednieuwe en vol uitgeruste Q7 rijden? Wij nodigen u van harte uit voor een afspraak om de Q7 60 TFSIe te komen bezichtigen en een proefrit te maken.

Optielijst:
o P0N5: Vierwielbesturing
o P1D9: Trekhaak inclusief trailer assist
o P1IA: Remklauwen in rood gespoten
o P1XP: Lederen stuurwiel, 3-spaaks met multifunctionele knoppen, schakelpeddels en stuurverwarming
o P1Y6: Automatisch slip-control differentieel
o P2H9: Audi drive select
o P2K7: Bumpers, S line, volledig gespoten
o P2MA: Adaptieve luchtvering sport
o P2P2: Laadrandbescherming, roestvrij staal
o P3B5: ISOFIX kinderzitje montage en top tether
o P3FU: Panoramisch glazen dak
o P3G4: ISOFIX kinderzitje montage voor de passagiersstoel
o P3GM: Railsysteem in de bagageruimte
o P3PN: Voorstoelen, elektrisch verstelbaar met geheugenfunctie
o P3S2: Dakrails in zwart
o P3U7: Elektrische bagageafdekking
o P4A4: Stoelverwarming, voor en achter
o P4D8: Stoelventilatie en massagefunctie, voor
o P4E7: Bagageruimte klep, elektrisch openen en sluiten
o P4GR: Voorruit met klimaatcomfort/akoestische beglazing, verwarmd draadloos
o P4UF: Airbags, voor; passagiersairbag vooraan uitschakelbaar
o P4X3: Zijairbags, voor en hoofdluchtsysteem
o P4ZP: Zwart stylingpakket plus
o

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q7 | Van twee walletjes eten

Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".

Autotest | Audi Q7 Van twee walletjes eten

De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel

Plus

  • zeer ruim
  • extreem stil
  • uiterst comfortabel

Min

  • hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
  • elektromotor te licht
  • voelt zeer zwaar

Conclusie

Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!

De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.

Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.

Deel deze advertentie