Bouwjaar | 30-09-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 508 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 359 kW (489 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-09-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 508 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 359 kW (489 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Huiskes-Kokkeler Hengelo |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Goudstraat 65 |
Postcode | 7554 NG |
Plaats | Hengelo |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)74 - 2554141 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.huiskes-kokkeler.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2024
Referentienummer: 007662
Productienummer: 007662
Technische informatie
Koppel: 500 Nm
Aantal cilinders: 6
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 75 liter
Actieradius: 85 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,0 s
Topsnelheid: 240 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.390 kg
Wielbasis: 300 cm
Accu
Accu: 26 kWh
Accu laden: 7.4 kW, compleet vol in 0 uur en 30 minuten
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,3 l/100km (1 op 76,9)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 28,3 kWh/100km
CO2-uitstoot: 30 g/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 236 - € 258 per kwartaal
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 29-09-2029
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100
Huiskes-Kokkeler is met vestigingen in Hengelo, Doetinchem, Almelo, Enschede, Oldenzaal en Aalten dé dealer in Volkswagen-, Audi-, SEAT- en ¦koda personenauto's en Volkswagen Bedrijfswagens in Oost-Nederland.
Wij nodigen u graag uit voor een bezichtiging en een eventuele proefrit, wel adviseren wij u vooraf een afspraak in te plannen om er zeker van te zijn dat het voertuig voor u beschikbaar is op het gewenste moment. Of u nu kiest voor particulier of zakelijk kopen, private lease, zakelijke lease, financial lease of financieren: we helpen u graag om de perfecte auto te vinden die bij u past.
Huiskes-Kokkeler besteedt de uiterste zorg aan de juistheid en volledigheid van de gegevens. Hoewel de informatie permanent zo accuraat en actueel mogelijk wordt weergegeven zijn wijzigingen te allen tijde voorbehouden. Aan de inhoud van deze advertentie kunnen derhalve op geen enkele wijze rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q8 e | Sterker met een stekker
De Audi Q8 is een zeer grote SUV. Om die aan te drijven is logischerwijs een zeer grote motor nodig. En vanwege CO2-uitstoot en de bijbehorende aanschafbelasting is een dieselmotor voor de Q8 de meest logische keuze. Nu introduceert Audi echter een alternatief: de Q8 plug-inhybrid.
De Audi Q8 plug-in hybrid biedt louter voordelen boven de variant met alleen een verbrandingsmotor. De hybrid is stiller, sterker, soepeler en veel voordeliger in aanschaf en gebruik.
Plus
- nog stiller en verfijnder dan een conventionele Q8
- ruim en praktisch
- uiterst comfortabel
Min
- reactie gaspedaal verschilt bij rijden op elektra of benzine
- Achterste zijruiten niet geheel te openen
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
De Audi Q8 is voortaan ook leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Dit is een logische ontwikkeling, want diesel raakt vanwege de samenstelling van de uitlaatgassen uit de gratie, terwijl CO2-belasting giganten zoals de Q8 extra kostbaar maakt. Wie om welke reden dan ook nog niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan een plug-inhybride een goede tussenoplossing. De "Q8 TFSI e" is op de korte afstand stil, soepel en uitstootvrij zoals een volledig elektrische auto. Op de langere afstand zorgt diezelfde elektromotor ervoor dat de benzinemotor zijn werk efficiënter en met meer verfijning doet. Voor wie vooral naar de prijs kijkt: de plug-inhybrid is minimaal 23.000 euro voordeliger dan een Q8 met dieselmotor.
Nadelen kent de hybride-techniek niet, anders dan de noodzaak om regelmatig op te laden. Wanneer niet consequent wordt geladen, is de batterij slechts ballast en pakt het verbruik zelfs hoger uit. Het extra gewicht van de batterij is op het totaalgewicht van de Q8 relatief klein. Het weggedrag is daarom gelijk gebleven: comfortabel met een sportieve ondertoon.