Audi Q8 60 TFSIe quattro Pro Line S Competition Direct leverbaarB&OPanoHUDTrekhaak

€ 139.950,- incl. BTW

Bouwjaar 06-07-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 1.007 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 359 kW (489 pk)

Audi Q8 60 TFSIe quattro Pro Line S Competition Direct leverbaarB&OPanoHUDTrekhaak


€ 139.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 06-07-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 1.007 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 359 kW (489 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Koster & Hogeslag Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Sisalstraat 58
Postcode 8281 JK
Plaats Genemuiden
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)38 - 2600121 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.khautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2024

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 360 kW (489 PK)
Vermogen elektromotor(en): 360 kW (489 PK)
Vermogen brandstofmotor: 360 kW (489 PK)
Koppel: 700 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 75 liter
Acceleratie (0-100): 5,0 s
Topsnelheid: 240 km/u
Ledig gewicht: 2.390 kg
Wielbasis: 300 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,3 l/100km (1 op 76,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Alle voordelen van een gloednieuwe Q8, zonder lange levertijden! Wij hebben onlangs 4 prachtige nieuwe Audi Q8'en aan onze collectie mogen toevoegen, en ze staan klaar om u als eerste eigenaar te verblijden!

Na de komst van de SQ8 heeft de plug-in hybride variant een extra boost gekregen, waarbij het elektrische rijbereik is verhoogd en het vermogen is naar 490 PK en 700 Nm koppel getild. Met dit vermogen is een 0 naar 100 sprint in slechts 5 seconden gedaan. Wanneer u in de elektrische modus rijdt heeft u een rijbereik tot 83 kilometer, en kunt u veilig een stuk op de snelweg rijden met een snelheid tot 135 kilometer per uur. Rijdt u liever met beide motoren? Dan kunt u tot 240 kilometer per uur rijden in de vernieuwde Q8.

Dit exemplaar is uitgevoerd in Daytona Grijs metallic. Samen met het hoogglans zwarte stylingpakket, multi-spaak velgen en rode remklauwen is het een plaatje om te zien! Het interieur van deze Q8 is een fijne plek om te zijn. Hier vindt u uitsluitend hoogwaardige materialen zoals zacht zwart leder carbon en aluminium. Gecombineerd met de uitstekende wegligging waar de Q8 bekend om staat is het dus de ultieme combinatie van luxe en dynamiek!

Als hybride is de Q8 60 TFSI E niet alleen aantrekkelijk om zijn verbruik. Hij is uitermate geschikt voor de zakelijke markt! Wilt u op korte termijn in een gloednieuwe en vol uitgeruste Q8 rijden? Wij nodigen u van harte uit voor een afspraak om deze Q8 te komen bezichtigen en een proefrit te maken.

Optielijst:
o P0N5: Vierwielbesturing
o P1XP: Lederen stuurwiel, 3-spaaks met multifunctionele bediening, schakelpaddles en stuurverwarming
o P1Y6: Automatisch slipcontrol differentieel
o P2C7: Elektrische stuurwielverstelling
o P2F1: Audi connect sleutel
o P2K7: Bumpers, S line, in volledige lakafwerking
o P2MA: Adaptieve luchtvering sport
o P3B3: ISOFIX kinderzitjesbevestiging en top tether voor de achterbank
o P3FU: Panoramisch glazen dak
o P3G4: ISOFIX kinderzitjesbevestiging voor de passagiersstoel voorin
o P3GN: Railsysteem met laadsbevestigingskit
o P3NS: Achterbank plus
o P3PN: Voorstoelen, elektrisch verstelbaar met geheugenfunctie
o P3S2: Dakrails in Zwart
o P3Y6: Zonnescherm, elektrisch voor de zijruiten achter, handmatig voor de achterruit
o P4A4: Stoelver

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q8 e | Sterker met een stekker

De Audi Q8 is een zeer grote SUV. Om die aan te drijven is logischerwijs een zeer grote motor nodig. En vanwege CO2-uitstoot en de bijbehorende aanschafbelasting is een dieselmotor voor de Q8 de meest logische keuze. Nu introduceert Audi echter een alternatief: de Q8 plug-inhybrid.

Autotest | Audi Q8 e Sterker met een stekker

De Audi Q8 plug-in hybrid biedt louter voordelen boven de variant met alleen een verbrandingsmotor. De hybrid is stiller, sterker, soepeler en veel voordeliger in aanschaf en gebruik.

Plus

  • nog stiller en verfijnder dan een conventionele Q8
  • ruim en praktisch
  • uiterst comfortabel

Min

  • reactie gaspedaal verschilt bij rijden op elektra of benzine
  • Achterste zijruiten niet geheel te openen
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

De Audi Q8 is voortaan ook leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Dit is een logische ontwikkeling, want diesel raakt vanwege de samenstelling van de uitlaatgassen uit de gratie, terwijl CO2-belasting giganten zoals de Q8 extra kostbaar maakt. Wie om welke reden dan ook nog niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan een plug-inhybride een goede tussenoplossing. De "Q8 TFSI e" is op de korte afstand stil, soepel en uitstootvrij zoals een volledig elektrische auto. Op de langere afstand zorgt diezelfde elektromotor ervoor dat de benzinemotor zijn werk efficiënter en met meer verfijning doet. Voor wie vooral naar de prijs kijkt: de plug-inhybrid is minimaal 23.000 euro voordeliger dan een Q8 met dieselmotor.

Nadelen kent de hybride-techniek niet, anders dan de noodzaak om regelmatig op te laden. Wanneer niet consequent wordt geladen, is de batterij slechts ballast en pakt het verbruik zelfs hoger uit. Het extra gewicht van de batterij is op het totaalgewicht van de Q8 relatief klein. Het weggedrag is daarom gelijk gebleven: comfortabel met een sportieve ondertoon.

Deel deze advertentie