BMW 1-Serie Coupe 3.0i M - ultieme rijervaring

€ 42.950,-

Bouwjaar 02-07-2012
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 162.705 km
Deuren 2
Kenteken L-006-XS Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.979 cc
Vermogen 250 kW (341 pk)

BMW 1-Serie Coupe 3.0i M - ultieme rijervaring


€ 42.950,-

Algemeen

Bouwjaar 02-07-2012
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 162.705 km
Deuren 2
Kenteken L-006-XS Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.979 cc
Vermogen 250 kW (341 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Techniek Luttenberg
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Luttenbergerweg 14
Postcode 8105 RV
Plaats Luttenberg
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)572 - 301333 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autotechniekluttenberg.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stuurbekrachtiging
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2011 - 2012
Modelcode: E82

Technische informatie
Koppel: 500 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 53 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 19
Acceleratie (0-100): 4,9 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 438 x 180 cm
Wielbasis: 266 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.470 kg
Laadvermogen: 430 kg
GVW: 1.900 kg

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
Fijnstofuitstoot: 1 mg/km
Energielabel: F

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,6 l/100km (1 op 10,4)
Brandstofverbruik in de stad: 13,6 l/100km (1 op 7,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,3 l/100km (1 op 13,7)

Historie
Aantal eigenaren: 4

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen): Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
- ATL Garantie 6 maanden (€ 695 meerprijs):
- BOVAG Garantie 12 maanden (€ 1.250 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): BOVAG garantie (12 maanden)

Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden

BMW 1M Coupé - E82 - het ultieme rijplezier.
De BMW 1M Coupé is een van de meest iconische modellen van BMW en biedt een rijervaring die zijn gelijke niet kent. Deze auto is uitgerust met een 3.0L zes-in-lijn Twin Turbo motor die 340 pk en 450 Nm aan koppel levert, met een overboost tot 500 Nm. Dit zorgt voor een sensationele acceleratie van 0 naar 100 km/u in slechts 4,9 seconden.
Wat deze BMW 1M echt bijzonder maakt, is zijn compacte en speelse karakter. Hij is lichter en compacter dan de meeste andere M-modellen, wat resulteert in een uitzonderlijke wendbaarheid en rijplezier.
De uitgeklopte wielkasten, vier uitlaten en prachtige 19-inch velgen geven de auto een imposante maar verfijnde uitstraling.
Het interieur van deze 1M Coupé straalt sportiviteit uit, met veel alcantara bekleding en contrasterende oranje stiksels die de dynamische geest van de auto benadrukken.
Bovendien is deze auto rijk uitgerust met tal van opties die het rijplezier en comfort verhogen.

Onze mening
Bij een BMW 1M hoef je alleen maar het gaspedaal aan te raken en hij schiet vooruit. Dit is wat je krijgt wanneer je de technologie van een M3 in een compactere carrosserie plaatst.
De 1M is eigenlijk de ware opvolger van de E30 M3 en de voorloper van de M2. Toch voelt hij veel specialer aan dankzij zijn unieke karakter, hydraulische besturing, handgeschakelde versnellingsbak, unieke carrosserie en natuurlijk het lage productieaantal. Helaas worden ze zo niet meer gemaakt.

Onderhoud
Altijd netjes onderhouden bij de dealer (BMW Saarbrucken) getuige de uitdraai van BMW.
Nieuw geleverd door BMW Niederlassung Saarbrücken, Saarbrücken, DE.
Vanaf 2022 werd het onderhoud vo

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

BMW 1-Serie | Eentje met pit

Bij de BMW 1-Serie draait alles om rijplezier. Daarom is een geavanceerd onderstel standaard. Vervolgens rest slechts de keuze tussen een standaard of extreem sterke motor. Die laatste is uiterst kostbaar en niet voor iedereen weggelegd. Om de kwaliteiten van de 1-Serie voor een groter publiek tot hun recht te laten komen is er nu eentje met extra pit: maak kennis met de BMW 128 TI.

Autotest | BMW 1-Serie Eentje met pit

De BMW 1-Serie is een compacte auto waarbij de nadruk ligt op rijplezier. Met de 128TI zorgt extra vermogen ervoor dat de dynamische kwaliteiten nog beter tot hun recht komen.

Plus

  • uitstekende rijeigenschappen
  • levendige, krachtige motor
  • moderne uitrusting

Min

  • remmen zijn sterk, maar niet bijterig
  • glad leder op stoelen 128TI

Conclusie

De derde generatie van de BMW 1-Serie is er nu ook als TI. Deze versie bevindt zich tussen de razendsnelle en uiterst kostbare M135i en de reguliere versies. De 128TI heeft meer vermogen dan een standaard 1-Serie, maar minder dan de M135i. Bovendien heeft het topmodel vierwielaandrijving en een sportonderstel, terwijl de TI wel het aangepaste onderstel, maar alleen voorwielaandrijving heeft.

De grotere motor zorgt op de eerste plaats voor meer rust op de lange afstand. Het aangepaste onderstel en het extra vermogen zorgen dat de dynamische kwaliteiten van de 1-Serie nog beter tot hun recht komen. Kortom: de 128TI is een één met meer pit.

Deel deze advertentie