Bouwjaar | 29-06-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 68.951 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-535-XZ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.998 cc |
Vermogen | 294 kW (400 pk) |
€ 55.000,-
Algemeen
Bouwjaar | 29-06-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 68.951 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-535-XZ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.998 cc |
Vermogen | 294 kW (400 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Rudy Van De Ven Auto's |
Contactpersoon | Rudy van de Ven |
Adres | Vonderweg 26A |
Postcode | 7468 DC |
Plaats | Enter |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 15548095 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rudyvandevenautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat voor: 245/45 R20
Bandenmaat achter: 275/40 R20
Acceleratie (0-100): 4,8 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 472 x 190 x 168 cm
Wielbasis: 286 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.785 kg
Laadvermogen: 670 kg
GVW: 2.455 kg
Max. trekgewicht: 2.400 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 188 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik in de stad: 10,8 l/100km (1 op 9,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 286 - € 325 per kwartaal
Alle opties die er te krijgen zijn.
Electrische trekhaak belangrijk dat dit af fabriek en een schuifdak. Verder zit er een standkachel in. De temperatuur kun je dus regelen of middels de boordcomputer of middels je sleutel. Handig voor in de winter maar ook voor in de zomer want er zit dus ook verkoeling op. Dit zijn wat mij betreft de Unique selling points. Ik rij namelijk zelf met deze auto en we hebben een caravan. Met zo`n trekhaak af fabriek wordt namelijk alles afgestemd zoals de remweg enz. Een schuifdak vind ik heerlijk en in een auto kunnen stappen met een vooraf ingestelde temperatuur is een stuk comfort dat als je dit gewend bent nooit meer wilt missen.
Verder heb ik de auto laten tunen en heeft de auto nu niet alleen meer PK`s en Koppel maar ook een veel lager brandstof verbruik.
Tevens heb ik de auto voorzien van 4 splinternieuwe all-season VREDESTEIN QUATREC hoge snelheidsbanden. We zijn namelijk ook mensen die graag op wintersport gaan.
Al met al is het een auto die helemaal naar mijn zin is. Hij hoeft dus niet weg maar omdat ik dus autohandelaar ben mag die verkocht worden.
Beperkte inruil is mogelijk. Eventueel kunt u zelf ook even uw auto verkopen middels ikwilvanmijnautoaf of wijkopenautos. Ook de ANWB kent een verkoopsite.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW X3 (2010 - 2017) | Groots en toch bescheiden
De diepe brul van de motor, de hoge zit en het stoere uiterlijk maken een SUV tot een machtige machine. Maar een "Sports Utility Vehicle" wordt om exact dezelfde redenen betiteld als milieuonvriendelijk, politiek incorrect en "fout". Daarom heeft BMW een relatief compacte SUV op de prijslijst staan: de X3. Nu is het tijd voor de geheel nieuwe X3 die op alle fronten zou zijn verfijnd en verbeterd ten opzichte van de vorige generatie.
De nieuwe BMX X3 is minder SUV en meer luxe-auto dan voorheen. De 20d presteert prima en is relatief zuinig. Het weggedrag van de X3 is bovengemiddeld goed.
Plus
- uiterst comfortabel
- moderne techniek
- beschaafde vormgeving
Min
- hoofdsteunen voorstoelen te laag
- matige prestaties off-road of in sneeuw
Conclusie
Groots en toch bescheiden, zo kan de nieuwe BMW X3 het beste worden samengevat. Ondanks de forse buitenmaten, zorgt een harmonieus lijnenspel voor een uiterst beschaafde uitstraling. In tegenstelling tot de voorganger, biedt de nieuwe X3 binnenin dezelfde luxe en hetzelfde uitrustingsniveau als alle andere BMW's.
Met de tweeliter dieselmotor onder de motorkap is de X3 geen machtige SUV. De X3 20d presteert desondanks prima en is dankzij Efficient Dynamics opmerkelijk zuinig voor een auto in dit segment. Zoals iedere BMW heeft ook de X3 een bovengemiddeld goed weggedrag.