Bouwjaar | 31-05-2010 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 183.903 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 7-KZV-24 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.979 cc |
Vermogen | 250 kW (341 pk) |
€ 25.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 31-05-2010 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 183.903 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 7-KZV-24 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.979 cc |
Vermogen | 250 kW (341 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | RubzAutomotive.nl |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hoefsmid 6 |
Postcode | 7951 ZC |
Plaats | Staphorst |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 23707569 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rubzautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mrt. 2010 - jun. 2012
Modelcode: E89
Technische informatie
Koppel: 450 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 4,8 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 424 x 179 x 128 cm
Wielbasis: 250 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.500 kg
Laadvermogen: 355 kg
GVW: 1.855 kg
Interieur
Interieurkleur: PLYSY - Kansas Walnut
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 210 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9 l/100km (1 op 11,1)
Brandstofverbruik in de stad: 12,6 l/100km (1 op 7,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Zonder twijfel de beste keuze voor liefhebbers die waarde hechten aan individualiteit en optimale prestaties. De Z4 sDrive35iS is feitelijk de opvolger van de iconische Z4 M en de M Performance-afdeling van het Beierse merk is er in geslaagd om een verbluffende, veelzijdige Roadster te ontwikkelen. De S-versie is niet zo hardcore en uitbundig als een volbloed M-model, maar geniet wél het comfortabele karakter, de lichtvoetigheid, scherpte en een overvloed aan power. Het Bi-Turbo blok [uit de 1M Coupé] levert liefst 340pk en 500Nm koppel in de over-boost, welke met behulp van de met de 7-traps DCT-automaat optimaal tot uitdrukking komt. Dit vroege exemplaar uit mei 2010, initieel ingezet door BMW A.G. te München, is zeer goed onderhouden, zowel in optisch- als technisch opzicht.
De tijdloze signatuur komt uitermate krachtig tot zijn recht in deze configuratie. Obligate details uit het M-Aerodynamica pakket springen extra in het oog, dankzij het populaire Space grijs metallic, in combinatie met de gesatineerd aluminium accenten: spiegels, nieren, accentstrips, 19-inch breedset Styling 326-velgen, grote remklauwen, brede achtersteven met twee uitlaatstukken en een diffusor in de carrosseriekleur. Het Kansas-lederen Walnut-interieur, de zwarte dakhemel, het multifunctionele M-stuurwiel en aluminium Carbon Shadow-inleg onderstrepen het feit dat dit een "one of a kind" Z4 betreft. Door de winterharde vouwdak-constructie combineert deze E89-generatie het rijplezier van een Roadster met de bruikbaarheid van een Coupé.
Van een topmodel kunt u een rijkelijk uitrustingsniveau verwachten. Deze BMW vormt geen uitzondering op die regel: we treffen opties als navigatie Professional, Bluetooth telefoon, Keyless Entry, Servotronic, adaptief M-chassis, stuurverwarming, Cruise Control, opbergpakket, lichtpakket, Comfort Plus-pakket, verwarmbare M-sportstoelen met zitverlenging, grootlichtassistent, BMW Assist, rijdynamiekregeling, inklapbare- en dimmende spiegels, windscherm, regen- en lichtsensor, Voice Control, Climate Control
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW Z4 (2003 - 2009) | De neus
In tegenstelling tot andere auto's, staat een cabriolet vaak lange tijd in ongewijzigde vorm op het leveringsprogramma. Daarom is het verstandig bij introductie van een nieuwe roadster ter dege rekening te houden met de toekomst. BMW zag dit als een uitdaging en komt met een auto waarvan vooral de vormgeving revolutionair genoemd mag worden. Maar ook de techniek is helemaal bij de tijd.
BMW durft zijn neus uit te steken met de Z4. De proporties zijn die van een klassieke roadster, maar de Z4 biedt naast rijplezier ook comfort voor dagelijks gebruik. Exclusief en toch bruikbaar.
Plus
- Geslaagde combinatie sportief / comfortabel
- Prima kapconstructie
Min
- Vormgeving blijft wennen
- Onoverzichtelijk bij parkeren
Conclusie
BMW durft de neus uit te steken met de Z4. De vormgeving is zonder meer gewaagd te noemen, maar hoe langer de auto bij de redactie was, hoe meer het uiterlijk in de smaak viel. De toekomst zal leren of deze stijl door anderen wordt overgenomen en de Z4 een echte trendsetter is.
Ook met het rijgedrag nam BMW een risico, want de Z4 moet zowel comfort als sportiviteit bieden. Ook hierin is BMW geslaagd, want zelfs het basismodel is een snelle auto die veel rijplezier binnen riante veiligheidsmarges biedt. Met gesloten kap en een rustiger rijstijl, benadert de Z4 het comfort en gevoel van een coupé. Wie een neus heeft voor de fijnere dingen in het leven, heeft aan de BMW Z4 daarom een vernieuwende auto die nog heel lang plezier zal bieden.