Bouwjaar | 14-10-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 187.776 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 91-NNL-9 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | G3 - LPG |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 995 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 14-10-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 187.776 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 91-NNL-9 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | G3 - LPG |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 995 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | A.C.K. Kampen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Energiestraat 21 |
Postcode | 8263 AG |
Plaats | Kampen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 44579999 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2010
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 35 liter
Acceleratie (0-100): 15,5 s
Topsnelheid: 148 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 3640 x 1597 x 1551 cm
Wielbasis: 238 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 929 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.029 kg
Interieur
Interieur: darkGray, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 119 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 106 - € 113 per kwartaal
Bij het ontwerpen van de Chevrolet Spark stonden uw comfort en uw veiligheid centraal. Deze Spark is van het bouwjaar 2010. De motor is zuinig maar pittig, en maakt een vlotte rijstijl mogelijk. Ook is de auto voorzien van: aluminium dakrailing, getint glas, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bediende ramen en metallic lak.
We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleer altijd zelf de zaken welke voor jouw belangrijk zijn en je beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor aanvullende vragen.
€3250.00 nu voor €2999.00
= Bedrijfsinformatie =
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom nooit alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Chevrolet Spark | Kunst op de vierkante centimeter
Het is makkelijk om de beste auto ter wereld te bouwen. Geef ontwerpers vrij spel en ze zullen de beste materialen gebruiken en de meest geavanceerde technieken toepassen. Maar daar staat een stevig prijskaartje tegenover. De echte kunst is om een goede kleine auto te bouwen, want dan is er weinig ruimte om te werken en een beperkt budget. Met de Spark wil Chevrolet het bouwen van scherp geprijsde kleine auto's tot een kunst verheffen. Is dat gelukt?
De Chevrolet Spark is klein en toch ruim, voordelig en toch compleet, degelijk en toch aantrekkelijk. Leuk rijden tegen minimale kosten, zelfs met het basismodel.
Plus
- volop ruimte
- prima wegligging / redelijke prestaties
- geslaagde vormgeving
Min
- uitrusting basisuitvoering wel erg karig
Conclusie
Is Chevrolet er in geslaagd een auto te bouwen die klein en toch ruim is, die voordelig en toch compleet is en die er op de koop toe ook nog eens leuk uitziet? Ja, zonder twijfel.
Om te beginnen met de ruimte: de Spark biedt achterin meer beenruimte dan gemiddeld en daarom is dit kleintje ook geschikt als gezinsauto. Het comfort is bovengemiddeld, dat geldt zowel voor het geluidsniveau als voor de kwaliteit van het onderstel. Daarbij is de vormgeving niet aandoenlijk, zoals bij de meeste concurrenten, maar juist scherp en zelfverzekerd.
Zelfs het hier gereden basismodel weet op al deze punten te overtuigen. Aan het absolute instapmodel ontbreken echter een aantal zaken die echt onmisbaar zijn zoals een klokje en in hoogte verstelbare gordels. Kies daarom voor een iets duurder model, met name lichtmetalen velgen horen bij een design-wondertje als dit. Dan is de Chevrolet Spark letterlijk en figuurlijk kunst op de vierkante centimeter.