Bouwjaar | 10-06-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 178.798 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 60-SLN-1 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 10-06-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 178.798 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 60-SLN-1 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Tigelaar Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Korte Spruit 8 |
Postcode | 7773 NR |
Plaats | Hardenberg |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 47029316 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.tigelaarautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2009
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 35 liter
Acceleratie (0-100): 13,7 s
Topsnelheid: 157 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 775 kg
Afmetingen (LxBxH): 3435 x 1630 x 1470 cm
Wielbasis: 234 cm
Interieur
Interieur: darkGray, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 106 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik in de stad: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
Citroën C1 1.0 12V Séduction, voorzien van een Voertuigrapport, onderhoudsboekje + 2 sleutels.
Deze auto heeft geen distributieriem maar een ketting, deze hoeft niet periodiek vervangen te worden.
De laatste onderhoudsbeurt was bij 170.483 KM.
Let op! Op de de bumpers laat de blanke lak los. Dit is optisch iets minder mooi, maar kan geen kwaad omdat de bumpers van kunststof zijn.
De APK loopt tot 01-11-2025
Vraagprijs €1.749,-
= Bedrijfsinformatie =
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Openingstijden Maandag t/m Zaterdag op afspraak. Inruil is mogelijk
Tigelaar auto`s auto`s werkt samen met de auto financierings maatschappij DTC. Als u een auto wilt kopen d.m.v. een auto financiering neem dan gelijk contact op met DTC op het nr. 030-6868750 of kijk op www.dealertotaalconcept.nl. Hierbij kunt u gelijk uw gegevens doorgeven en eigenaar worden van de gewenste auto, dit kan al binnen enkele uren!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C1 | Knollen voor Citroënen verkopen?
Een Citroën is niet zomaar een auto. Citroën behoort tot de merken die geen klanten, maar volgelingen hebben. Citroën is een merk dat risico's durft te nemen en daarom meer dan eens uitvindingen heeft gedaan die de wereld hebben veranderd. Nu stond Citroën voor een nieuwe uitdaging: bouw een klein, goedkoop autootje dat desondanks een echte Citroën is. Is dat gelukt?
De Citroen C1 is niet beter of slechter dan kleine auto's van andere merken. De C1 scoort met het uiterlijk en de uitstraling, precies zoals van een Citroen mag worden verwacht.
Plus
- geslaagde vormgeving
- Doordacht concept
- Vlot en zuinig
Min
- MirrorLink werkt slecht
- Centraal ventilatierooster geblokkeerd door beelscherm
- Snelheidsmeter slecht afleesbaar (reflecties)
Conclusie
Is de C1 een echte Citroën? Ja en nee. De C1 is lang niet zo vernieuwend of eigenzinnig als de andere modellen van Citroën. Gezien de lage prijs is het echter niet realistisch om dat te verwachten.
Om binnen een beperkt budget de best mogelijke kwaliteit te kunnen bieden, heeft Citroën samengewerkt met Toyota en Peugeot. Dat heeft drie auto's opgeleverd, die exact dezelfde rijeigenschappen hebben. De motoren scoren een ruime voldoende, de uitrusting is iets rijker dan gemiddeld en het onderstel is zelfs verfijnder dan gebruikelijk.
Uiteindelijk is de Citroën C1 niet beter of slechter dan kleine auto's van andere merken. Wat overblijft zijn het uiterlijk en de uitstraling. Juist op dat gebied weet de C1 zich perfect te onderscheiden. De C1 straalt plezier en lef uit, precies zoals van een Citroën mag worden verwacht.