![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 17-11-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 254.770 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 21-HJL-9 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.587 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
€ 750,-
Algemeen
Bouwjaar | 17-11-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 254.770 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 21-HJL-9 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.587 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | 100Plusoccasions |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Marconistraat 1 |
Postcode | 7442 DD |
Plaats | Nijverdal |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 37194031 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.100plusoccasions.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/45 R16
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 202 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 366 x 166 x 146 cm
Wielbasis: 232 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.020 kg
Laadvermogen: 374 kg
GVW: 1.394 kg
Max. trekgewicht: 625 kg (ongeremd 450 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 163 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 9,3 l/100km (1 op 10,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 150): Oliebeurt: Olie verversen inclusief filter en service reset
UITSLUITEND VERKOOP AAN EXPORT OF HANDELAREN
Auto rijdt schakelt en remt goed.
apk/tuv/hu verlopen
airco koud, ramen werken, cv werkt met afstandsbediening, auto rijdt naar behoren.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C2 | Du vin, du pain, du Citroen
"The urban sports car"? Tijdens de eerste kennismaking bleek de Citroën C2 inderdaad een vlotte auto met een nog veel vlotter uiterlijk. Maar om nou van een sportwagen te spreken was een tikkeltje overdreven; zeker in vergelijking met de voorganger, de illustere Saxo VTS 16v, in gedachte. Daarom introduceert Citroën nu de C2 VTS, in deze uitvoering moet de C2 dat sportieve uiterlijk koppelen aan dito prestaties. Is dit een volwaardige opvolger van de Saxo VTS van weleer?
![Autotest | Citroen C2 Du vin, du pain, du Citroen](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/1975/citroen-c2-16i-16v-vts.jpg)
De VTS-uitvoering maakt van de kleine Citroen C2 een grootse auto. Als VTS is de C2 snel en comfortabel zodat dit kleintje een slim alternatief is voor grote zakenauto's.
Plus
- Aantrekkelijke vormgeving
- Compact maar toch ruim en praktisch
Min
- Geen levendig scheurijzer, maar een snelle luxe auto
- Prijs/prestatie verhouding kan beter
Conclusie
Is de Citroën C2 VTS een waardige opvolger van de Saxo VTS? Nee. De Saxo was en is een ware adrenalinepomp op wielen die de bestuurder continu uitdaagt. Niet alleen is de Saxo VTS sneller dan de meeste andere kleintjes, de Saxo biedt zelfs partij aan volbloed sportwagens.
De C2 VTS is een heel andere auto. De nieuwkomer is ontegenzeglijk snel, maar zet die prestaties neer met de overmacht van een snelle reisauto en niet met het venijn van een sportwagen. Dat maakt de C2 eenvoudiger handelbaar in het dagelijks verkeer. Het maakt de auto ook aantrekkelijk voor slimme en tegelijkertijd veeleisende kopers in de zakelijke markt. Juist deze snelste Citroën C2 maakte de claim urban sports car op eigen geboortegrond helemaal waar.