Bouwjaar | 22-06-2005 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 120.900 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 24-RN-RS Verzekeren |
Kleur | Beige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.360 cc |
Vermogen | 54 kW (74 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-06-2005 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 120.900 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 24-RN-RS Verzekeren |
Kleur | Beige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.360 cc |
Vermogen | 54 kW (74 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Wolsma Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Dahliastraat 27A |
Postcode | 7641 VZ |
Plaats | Wierden |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 22123268 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.wolsmaautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2005
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Gewichten
Ledig gewicht: 1.111 kg
Laadvermogen: 395 kg
GVW: 1.506 kg
Max. trekgewicht: 850 kg (ongeremd 540 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
Energielabel: C
Staat
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
* CITROEN C3 PURIEL
* BOUWJAAR 2005
* 121000 KM met NAP
* APK TOT 14-10-2024
* AIRCO
* STUURBEKRACHTIGING
* AIRBAGS
* BOARDCOMPUTER
* DIGITAAL DASHBORD
* HANDGESCHAKELD
* GETINT GLAS
* ELEK RAMEN
* ELEK SPIEGELS
* CENTRALE VERGRENDELING
* CITROEN RADIO/CD SPELER
* 12V AANSLUITING
* 4 HOOFDSTEUNEN
* NETTE STOFFEN BEKLEDING
* BUMPERS IN KLEUR
* LICHT METALEN VELGEN
* HELDERE ACHTERLICHTEN
* VERSTRALERS
* RIJDT STUURT EN SCHAKELT GOED
* DAK WERKT NIET (WEL WATERDICHT)
* BEL VOOR EEN AFSPRAAK 0622-123268
* OPENINGSTIJDEN VAN MAANDAG TOT VRIJDAG VAN 10.00 TOT 17.00 UUR
ZATERDAGS VAN 10 TOT 14.00 UUR
ZONDAGS GESLOTEN
* OF MAIL VOOR EEN AFSPRAAK NAAR WOLSMAAUTOS@GMAIL.COM
* WOLSMA AUTOS
* DAHLIASTRAAT 27A
* 7641 VZ WIERDEN
* TEL 0622-123268
= Bedrijfsinformatie =
* BEL VOOR VERDERE INFO OF EEN AFSPRAAK GRAAG BELLEN VOORDAT U KOMT SOMS ZIJN WIJ ONDERWEG.
* KIJK VOOR MEER FOTOS OP WWW.WOLSMAAUTOS.NL
* OOK VOOR DIVERSE SETS SPORTVELGEN EN ONDERDELEN
* WWW.WOLSMAAUTOS.NL ONDER ONDERDELEN EN DIVERSEN
* TEVENS AUTOS TE KOOP GEVRAAGD WWW.WOLSMAAUTOS.NL
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen e-C3 | Alles draait om de eenvoud
Een elektrische auto voor de prijs van een vergelijkbare auto met benzinemotor. Dat is de belofte die Citroën doet met de vierde generatie van de C3. Om die belofte kracht bij te zetten is de prijs zelfs meteen bekend gemaakt: 24.300 euro. Maar hoe weet Citroën de prijs zo laag te krijgen? Een kennismaking met een handgemaakt prototype dat heel even in Nederland was licht een tipje van de sluier op.
De Citroen e-C3 is een compacte en voordelige elektrische auto. Een nieuw platform beperkte personalisatie-mogelijkheden zorgen voor een lage prijs zonder negatieve invloed op de rijeigenschappen.
Plus
- zeer scherpe prijs
- doordacht concept
Min
- geen extra bergruimte onder voorklep
Conclusie
Hoe slaagt Citroën er in om de elektrisch aangedreven e-C3 eenzelfde prijskaartje mee te geven als een vergelijkbare auto met benzinemotor? Dankzij eenvoud en schaalvergroting.
Moederbedrijf Stellantis heeft een special platform ontwikkeld voor voordelige en compacte (elektrische) auto's. Doordat meerdere merken delen in de kosten van de ontwikkeling daarvan, is de prijs per auto lager. Daarbij kan het moederbedrijf de benodigde componenten tegen een lagere prijs inkopen.
De eenvoud zit in het ontwerp van de C3. Diverse technische vondsten (o.a. geprojecteerde klokken) en eenvoud in het leveringsprogramma (1 optie, 2 uitvoeringen, weinig kleuren) beperken de bijkomende kosten. Tenslotte wordt ook bespaard door in heel Europa dezelfde prijs te hanteren en door scherpere afspraken met de afnemers (dealers / leasemaatschappijen) te maken.