Bouwjaar | 14-07-2016 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 107.827 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | VX-007-X |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 14-07-2016 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 107.827 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | VX-007-X |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf J. Ruinemans |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Eesveenseweg 90 |
Postcode | 8347 JG |
Plaats | Eesveen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)521 - 577358 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ruinemans.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Open laadbak dubbele cabine
Modeljaar: 2024
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Maten
Wielbasis: 404 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.405 kg
Laadvermogen: 1.095 kg
GVW: 3.500 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu
CO2-uitstoot: 229 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik in de stad: 10,7 l/100km (1 op 9,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 221 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Uw nieuwe bedrijfswagen financieren? Dat kan via Ruinemans Bedrijfswagens! Wij bieden zowel Financial lease als Full Operational lease* aan op onze bedrijfswagens. Bel voor meer info! (*op onze voorraad jong gebruikte voertuigen)
De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle aflever kosten zoals wij onze voertuigen standaard aanbieden. Hierbij inbegrepen zijn:
- Controle van de vloeistoffen, indien nodig worden deze bijgevuld
- Controle van verlichting
- Tenaamstellen van het voertuig en eventueel vrijwaren van inruilvoertuig
- Poetsen buiten en binnenzijde
- Mattenset.
Hier naast hebben nog diverse andere afleveringsmogelijkheden. Kijk hiervoor op www.ruinemans.nl/afleveringsopties
Onze advertenties worden met zorgvuldigheid samengesteld. Toch kan er een onjuistheid voorkomen. Daarom kan er aan deze advertentie geen rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen e-Jumper | Sprong vooruit
Alle bedrijfswagens van Stellantis, het moederbedrijf van Citroën, Opel, Peugeot en Fiat, zijn vernieuwd voor modeljaar 2024. De geheel elektrische modellen profiteren daarvan het meeste, want die krijgen naast een modernere uitrusting ook een nieuwe aandrijflijn. Maakt de Citroën Jumper daarmee een sprong vooruit?
De Citroen Jumper is een grote bus die dankzij een ingenieus opgezette cabine bovengemiddelde laadruimte. De elektrische aandrijflijn zorgt voor comfort en lage kosten per kilometer.
Plus
- compacte cabine voor maximale laadruimte
- grote actieradius e-Jumper
Min
- klein dashboard-kastje
- geen Advance Comfort-stoelen beschikbaar
Conclusie
Stellantis is het moederbedrijf van Citroën, Peugeot, Opel en Fiat. Ruim een derde van alle opbrengsten komt uit bedrijfswagens en daarom zijn alle Stellantis bedrijfswagens vernieuwd voor modeljaar 2024. Dat geldt dus ook voor de Citroën Jumper (en de technisch identieke Fiat Ducato, Opel Movano en Peugeot Boxer).
Nieuwe eisen vanuit de Europese Unie zijn de aanleiding voor deze verjongingskuur. Alle auto's worden verplicht voorzien van nieuwe veiligheidsvoorzieningen. En omdat de fabrikant toch bezig was, is ook het infotainment-systeem vernieuwd. Hiermee zijn de Jumper, Ducato, Movano en Boxer weer bij de tijd, maar dat geldt voor ook voor de concurrentie omdat het hier een verplichte aanpassing betreft.
De proefrit leert daarom vooral dat het concept van de Jumper (en stalgenoten) slim is en blijft. Door het dashboard te kantelen kunnen de stoelen verder naar voren worden geplaatst en kan uit de bestaande lengte meer laadruimte worden gehaald. De elektrische e-Jumper is qua rust en prestaties veruit superieur aan de diesel, zonder dat dat ten koste van de laadruimte gaat.