Bouwjaar | 08-04-2016 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 210.185 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VS-684-R |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
€ 6.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 08-04-2016 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 210.185 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VS-684-R |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Hoog Stoevenbeld |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | schrijversweg 1 |
Postcode | 7428 MD |
Plaats | Deventer |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)570 - 651621 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohs.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 140 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Wielbasis: 300 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.820 kg
Laadvermogen: 1.180 kg
GVW: 3.000 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 180 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik in de stad: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Staat
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 166 per kwartaal
Een Citroen Jumper 30 2.2 HDI L1H1 , apk Aug 2025 , Airco , 1e Eig. Navi cruise.
Rdw teller rapport aanwezig.
Van 1e eigenaar afkomstig en nederlands geleverde bus.
Rijd en schakelt prima.
Apk Augustus 2025.
Prijs is ex btw hij is bpm vrij.
Airco , cruise controle , navigatie.
Hij staat klaar voor de zelfstandig ondernemer!
Deze Citroen Jumper komt uit 2016, werd geleverd van 01-06-2014 tot 31-07-2016 en kostte toen € 36.201,-. Deze originele Nederlandse bus staat sinds 2016 op kenteken, is voorzien van een diesel-motor, heeft een maximum vermogen van 81 kW (110 PK) en een cilinderinhoud van 2198 cc.
De bus heeft een topsnelheid van 140 km per uur. Het verbruik van deze bus is gemiddeld 6,8 liter per 100 km en hij weegt 1820 kg. De APK is geldig tot 07-08-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 166,- per kwartaal.
Deze bedrijfswagen staat rijklaar en kan gelijk mee.
Afleveringskosten gratis!
Betreft nederlands geleverde bedrijfswagen geen vage import.
Deze auto heeft geen distributieriem maar een ketting dus onderhoud vrij.
prijzen zijn ex 21% btw tenzij anders vermeld.
Alle inruil mogelijk.
Te naam stellen ter plekke mogelijk.
Alle export faciliteiten ter plekke mogelijk.
Graag eerst bellen of appen voor een bezichtiging 0570-651621
WhatsApp 0570 651621
Geen vaste openingstijden wij werken op afspraak.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen e-Jumper | Sprong vooruit
Alle bedrijfswagens van Stellantis, het moederbedrijf van Citroën, Opel, Peugeot en Fiat, zijn vernieuwd voor modeljaar 2024. De geheel elektrische modellen profiteren daarvan het meeste, want die krijgen naast een modernere uitrusting ook een nieuwe aandrijflijn. Maakt de Citroën Jumper daarmee een sprong vooruit?
De Citroen Jumper is een grote bus die dankzij een ingenieus opgezette cabine bovengemiddelde laadruimte. De elektrische aandrijflijn zorgt voor comfort en lage kosten per kilometer.
Plus
- compacte cabine voor maximale laadruimte
- grote actieradius e-Jumper
Min
- klein dashboard-kastje
- geen Advance Comfort-stoelen beschikbaar
Conclusie
Stellantis is het moederbedrijf van Citroën, Peugeot, Opel en Fiat. Ruim een derde van alle opbrengsten komt uit bedrijfswagens en daarom zijn alle Stellantis bedrijfswagens vernieuwd voor modeljaar 2024. Dat geldt dus ook voor de Citroën Jumper (en de technisch identieke Fiat Ducato, Opel Movano en Peugeot Boxer).
Nieuwe eisen vanuit de Europese Unie zijn de aanleiding voor deze verjongingskuur. Alle auto's worden verplicht voorzien van nieuwe veiligheidsvoorzieningen. En omdat de fabrikant toch bezig was, is ook het infotainment-systeem vernieuwd. Hiermee zijn de Jumper, Ducato, Movano en Boxer weer bij de tijd, maar dat geldt voor ook voor de concurrentie omdat het hier een verplichte aanpassing betreft.
De proefrit leert daarom vooral dat het concept van de Jumper (en stalgenoten) slim is en blijft. Door het dashboard te kantelen kunnen de stoelen verder naar voren worden geplaatst en kan uit de bestaande lengte meer laadruimte worden gehaald. De elektrische e-Jumper is qua rust en prestaties veruit superieur aan de diesel, zonder dat dat ten koste van de laadruimte gaat.