Bouwjaar | 23-04-2019 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 93.710 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 119 kW (162 pk) |
€ 7.650,-
Algemeen
Bouwjaar | 23-04-2019 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 93.710 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 119 kW (162 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Lammertink Auto BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Jutestraat 19 |
Postcode | 7461 TS |
Plaats | Rijssen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)548 - 516376 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.lammertink-auto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: jul. 2016 - jul. 2019
Technische informatie
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 90 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L2H2
Wielbasis: 345 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.900 kg
Laadvermogen: 1.400 kg
GVW: 3.300 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Emissieklasse: Euro 6
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
AIRCO, KLIMA, NAVIGATIE, CAMERA, EURO6, SCHADE LINKSVOOR + RECHTERZIJDE, ZIE FOTO. GEWOON VERRIJDBAAR. FAHRBEREIT AM PLATZ. SCHERPE PRIJS EX BTW/NETTO!!
= Bedrijfsinformatie =
Ondanks het feit dat wij onze uiterste best doen om u correct te informeren kan het voorkomen dat uitvoeringen anders zijn dan aangegeven. U kunt geen rechten ontlenen aan het geen gepresenteerd is. Om deze reden bent u altijd van harte welkom om uw aankoop, vooraf, zelf te
controleren. Schrijf- en Tekstfouten voorbehouden. Reserveren van voertuigen is zonder aanbetaling niet mogelijk.
Op al onze voertuigen is geen enkele vorm van garantie, coulance, teruggave, omruiling, terugbetaling of reclamatie mogelijk.
Despite the fact that we do our utmost to inform you correctly it may happen that the options can be different from what is presented on the web. All rights are reserved. There for we are pleased to invite you to check your purchase on forehand. Eventual errors in writing and / text
are reserved. Reservations made without prepayment are not possible.
Op al onze voertuigen is geen enkele vorm van garantie, coulance, teruggave, omruiling, terugbetaling of reclamatie mogelijk.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen e-Jumper | Sprong vooruit
Alle bedrijfswagens van Stellantis, het moederbedrijf van Citroën, Opel, Peugeot en Fiat, zijn vernieuwd voor modeljaar 2024. De geheel elektrische modellen profiteren daarvan het meeste, want die krijgen naast een modernere uitrusting ook een nieuwe aandrijflijn. Maakt de Citroën Jumper daarmee een sprong vooruit?
De Citroen Jumper is een grote bus die dankzij een ingenieus opgezette cabine bovengemiddelde laadruimte. De elektrische aandrijflijn zorgt voor comfort en lage kosten per kilometer.
Plus
- compacte cabine voor maximale laadruimte
- grote actieradius e-Jumper
Min
- klein dashboard-kastje
- geen Advance Comfort-stoelen beschikbaar
Conclusie
Stellantis is het moederbedrijf van Citroën, Peugeot, Opel en Fiat. Ruim een derde van alle opbrengsten komt uit bedrijfswagens en daarom zijn alle Stellantis bedrijfswagens vernieuwd voor modeljaar 2024. Dat geldt dus ook voor de Citroën Jumper (en de technisch identieke Fiat Ducato, Opel Movano en Peugeot Boxer).
Nieuwe eisen vanuit de Europese Unie zijn de aanleiding voor deze verjongingskuur. Alle auto's worden verplicht voorzien van nieuwe veiligheidsvoorzieningen. En omdat de fabrikant toch bezig was, is ook het infotainment-systeem vernieuwd. Hiermee zijn de Jumper, Ducato, Movano en Boxer weer bij de tijd, maar dat geldt voor ook voor de concurrentie omdat het hier een verplichte aanpassing betreft.
De proefrit leert daarom vooral dat het concept van de Jumper (en stalgenoten) slim is en blijft. Door het dashboard te kantelen kunnen de stoelen verder naar voren worden geplaatst en kan uit de bestaande lengte meer laadruimte worden gehaald. De elektrische e-Jumper is qua rust en prestaties veruit superieur aan de diesel, zonder dat dat ten koste van de laadruimte gaat.