![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 03-04-2019 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 203.531 km
![]() |
Deuren | 2 |
Kenteken | V-394-XV |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
€ 8.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 03-04-2019 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 203.531 km
![]() |
Deuren | 2 |
Kenteken | V-394-XV |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autostad Zwolle |
Contactpersoon | Afdeling Verkoop |
Adres | Marsweg 55c |
Postcode | 8013 PE |
Plaats | Zwolle |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 20258013 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Chassis cabine
Nieuw: Ja
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 155 km/u
Maten
Wielbasis: 403 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.655 kg
Laadvermogen: 1.670 kg
GVW: 3.300 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 173 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Wij beschikken over een goed verlichte showroom waar onze meeste auto`s schoon netjes binnen staan, bij slechte weersomstandigheden kunt u dan prettig de occasions van ons duidelijk en goed op uw gemak bekijken.
BEZICHTEGING UITSLUITEND OP AFSPRAAK
Voor vragen staan wij u graag te woord! U kunt ons bereiken op nummer 0620258013
Marsweg 55 C
8013 PE Zwolle
0615620269
Disclaimer: Schrijf- en zetfouten voorbehouden. Ondanks onze grote zorgvuldigheid kan aan onze advertenties(uitvoering/opties/accessoires/prijzen/foto's)geen rechten ontleend worden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen e-Jumper | Sprong vooruit
Alle bedrijfswagens van Stellantis, het moederbedrijf van Citroën, Opel, Peugeot en Fiat, zijn vernieuwd voor modeljaar 2024. De geheel elektrische modellen profiteren daarvan het meeste, want die krijgen naast een modernere uitrusting ook een nieuwe aandrijflijn. Maakt de Citroën Jumper daarmee een sprong vooruit?
![Autotest | Citroen e-Jumper Sprong vooruit](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10339/citroen-jumper.jpg)
De Citroen Jumper is een grote bus die dankzij een ingenieus opgezette cabine bovengemiddelde laadruimte. De elektrische aandrijflijn zorgt voor comfort en lage kosten per kilometer.
Plus
- compacte cabine voor maximale laadruimte
- grote actieradius e-Jumper
Min
- klein dashboard-kastje
- geen Advance Comfort-stoelen beschikbaar
Conclusie
Stellantis is het moederbedrijf van Citroën, Peugeot, Opel en Fiat. Ruim een derde van alle opbrengsten komt uit bedrijfswagens en daarom zijn alle Stellantis bedrijfswagens vernieuwd voor modeljaar 2024. Dat geldt dus ook voor de Citroën Jumper (en de technisch identieke Fiat Ducato, Opel Movano en Peugeot Boxer).
Nieuwe eisen vanuit de Europese Unie zijn de aanleiding voor deze verjongingskuur. Alle auto's worden verplicht voorzien van nieuwe veiligheidsvoorzieningen. En omdat de fabrikant toch bezig was, is ook het infotainment-systeem vernieuwd. Hiermee zijn de Jumper, Ducato, Movano en Boxer weer bij de tijd, maar dat geldt voor ook voor de concurrentie omdat het hier een verplichte aanpassing betreft.
De proefrit leert daarom vooral dat het concept van de Jumper (en stalgenoten) slim is en blijft. Door het dashboard te kantelen kunnen de stoelen verder naar voren worden geplaatst en kan uit de bestaande lengte meer laadruimte worden gehaald. De elektrische e-Jumper is qua rust en prestaties veruit superieur aan de diesel, zonder dat dat ten koste van de laadruimte gaat.