Bouwjaar | 20-01-2021 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 164.001 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | - |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.179 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
€ 22.500,-
Algemeen
Bouwjaar | 20-01-2021 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 164.001 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | - |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.179 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Citroën Specialist Enting |
Contactpersoon | Michel van Dijk |
Adres | Zomerdijk 80-A |
Postcode | 8064 XG |
Plaats | Zwartsluis |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)38 - 3867822 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.entingbv.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Pick-Up (grijs kenteken)
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Wielbasis: 403 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.190 kg
Laadvermogen: 1.310 kg
GVW: 3.500 kg
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Milieu
CO2-uitstoot: 186 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,07 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik in de stad: 6,63 l/100km (1 op 15,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,32 l/100km (1 op 13,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 202 per kwartaal
Door inruil verkregen: Zowel van als van buiten in zeer nette staat verkerende Jumper DC Pick Up met een trekgewicht van maarliefst 3500KG. Zware uitvoering met versterkt verenpakket en 165Pk sterke motor. Door ons voorzien van een nieuwe revisie motor en nieuwe koppeling (oude motor had smeringsproblemen) dus weer klaar voor veel kilometers rijplezier. Staat rondom op goede banden. Cruise, control, Navigatie, bijrijdersstoel ipv bank, Bluetooth, het zit er allemaal op. Lengte L4 dus een mooie grote open laadbak. Geen doorgezakte stoelen, geen schades, gewoon een pracht Jumper! PRIJS IS EX BTW. Voor levering met beurt, vol jaar APK en 3 maand garantie rekenen wij 695,- ex btw extra. INRUIL EN FINANCIERING MOGELIJK
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen e-Jumper | Sprong vooruit
Alle bedrijfswagens van Stellantis, het moederbedrijf van Citroën, Opel, Peugeot en Fiat, zijn vernieuwd voor modeljaar 2024. De geheel elektrische modellen profiteren daarvan het meeste, want die krijgen naast een modernere uitrusting ook een nieuwe aandrijflijn. Maakt de Citroën Jumper daarmee een sprong vooruit?
De Citroen Jumper is een grote bus die dankzij een ingenieus opgezette cabine bovengemiddelde laadruimte. De elektrische aandrijflijn zorgt voor comfort en lage kosten per kilometer.
Plus
- compacte cabine voor maximale laadruimte
- grote actieradius e-Jumper
Min
- klein dashboard-kastje
- geen Advance Comfort-stoelen beschikbaar
Conclusie
Stellantis is het moederbedrijf van Citroën, Peugeot, Opel en Fiat. Ruim een derde van alle opbrengsten komt uit bedrijfswagens en daarom zijn alle Stellantis bedrijfswagens vernieuwd voor modeljaar 2024. Dat geldt dus ook voor de Citroën Jumper (en de technisch identieke Fiat Ducato, Opel Movano en Peugeot Boxer).
Nieuwe eisen vanuit de Europese Unie zijn de aanleiding voor deze verjongingskuur. Alle auto's worden verplicht voorzien van nieuwe veiligheidsvoorzieningen. En omdat de fabrikant toch bezig was, is ook het infotainment-systeem vernieuwd. Hiermee zijn de Jumper, Ducato, Movano en Boxer weer bij de tijd, maar dat geldt voor ook voor de concurrentie omdat het hier een verplichte aanpassing betreft.
De proefrit leert daarom vooral dat het concept van de Jumper (en stalgenoten) slim is en blijft. Door het dashboard te kantelen kunnen de stoelen verder naar voren worden geplaatst en kan uit de bestaande lengte meer laadruimte worden gehaald. De elektrische e-Jumper is qua rust en prestaties veruit superieur aan de diesel, zonder dat dat ten koste van de laadruimte gaat.