Bouwjaar | 30-08-2017 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 171.788 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | V-768-FK |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
€ 14.500,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 30-08-2017 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 171.788 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | V-768-FK |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Techno Lease |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Strootsweg 30 |
Postcode | 7547 RW |
Plaats | Enschede |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)53 - 4801940 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.technolease.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Heeft U een korte vraag? WhatsApp: 06 - 38311116 Tijdens onze werktijden binnen 15 minuten reactie!
Een Citroen Jumper bakwagen + laadlift. Voorzien van een Dhollandia laadlift en zijdeur rechts.
De versnellingsbak is recent vervangen bij 170.000km!
De cabine is voorzien van cruise control, airconditioning, en een multimediasysteem met navigatie en bluetooth connectivieit.
Techno Lease is sterk in de verkoop van jong gebruikte (ex-lease) auto's. En welk voordeel heeft dit voor u? Onze geselecteerde occasions voldoen aan enkele zekerheden.
- De occasion heeft een aantoonbare eerlijke kilometerstand.
- Een scherpe all-in prijs: Geen verborgen (aflever) kosten.
- De occasion is professioneel gereinigd.
- De occasion beschikt altijd over een geldige A.P.K.
Wilt u uw huidige auto inruilen? Wij bieden u graag een inruilvoorstel aan.
Wenst u een financiering op uw aankoop? Vraag onze medewerkers naar de mogelijkheden.
Kijk op www.technolease.nl of bel 053-4801940 voor meer informatie.
Ondanks onze zorgvuldigheid kan het voorkomen dat de advertentie onjuistheden bevat. Voor dergelijke fouten aanvaarden wij geen aansprakelijkheid. Aan onze advertentie kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen e-Jumper | Sprong vooruit
Alle bedrijfswagens van Stellantis, het moederbedrijf van Citroën, Opel, Peugeot en Fiat, zijn vernieuwd voor modeljaar 2024. De geheel elektrische modellen profiteren daarvan het meeste, want die krijgen naast een modernere uitrusting ook een nieuwe aandrijflijn. Maakt de Citroën Jumper daarmee een sprong vooruit?
De Citroen Jumper is een grote bus die dankzij een ingenieus opgezette cabine bovengemiddelde laadruimte. De elektrische aandrijflijn zorgt voor comfort en lage kosten per kilometer.
Plus
- compacte cabine voor maximale laadruimte
- grote actieradius e-Jumper
Min
- klein dashboard-kastje
- geen Advance Comfort-stoelen beschikbaar
Conclusie
Stellantis is het moederbedrijf van Citroën, Peugeot, Opel en Fiat. Ruim een derde van alle opbrengsten komt uit bedrijfswagens en daarom zijn alle Stellantis bedrijfswagens vernieuwd voor modeljaar 2024. Dat geldt dus ook voor de Citroën Jumper (en de technisch identieke Fiat Ducato, Opel Movano en Peugeot Boxer).
Nieuwe eisen vanuit de Europese Unie zijn de aanleiding voor deze verjongingskuur. Alle auto's worden verplicht voorzien van nieuwe veiligheidsvoorzieningen. En omdat de fabrikant toch bezig was, is ook het infotainment-systeem vernieuwd. Hiermee zijn de Jumper, Ducato, Movano en Boxer weer bij de tijd, maar dat geldt voor ook voor de concurrentie omdat het hier een verplichte aanpassing betreft.
De proefrit leert daarom vooral dat het concept van de Jumper (en stalgenoten) slim is en blijft. Door het dashboard te kantelen kunnen de stoelen verder naar voren worden geplaatst en kan uit de bestaande lengte meer laadruimte worden gehaald. De elektrische e-Jumper is qua rust en prestaties veruit superieur aan de diesel, zonder dat dat ten koste van de laadruimte gaat.