Dacia Spring Comfort Plus 27 kWh / CAMERA / CRUISE / CARPLAY /

€ 12.750,-

Bouwjaar 31-08-2022
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 13.257 km
Deuren 5
Kenteken R-564-GP Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 33 kW (45 pk)

Dacia Spring Comfort Plus 27 kWh / CAMERA / CRUISE / CARPLAY /


€ 12.750,-

Algemeen

Bouwjaar 31-08-2022
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 13.257 km
Deuren 5
Kenteken R-564-GP Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 33 kW (45 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Bie Olthof
Contactpersoon Ian Olthof
Adres Collenstaartweg 7
Postcode 7443 RM
Plaats Nijverdal
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)548 - 611355 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.bie-olthof.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: sep. 2021 - mei 2022

Technische informatie
Koppel: 125 Nm
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Actieradius: 230 km
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 19,1 s
Topsnelheid: 125 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 373 x 158 x 151 cm
Wielbasis: 242 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 912 kg
Laadvermogen: 388 kg
GVW: 1.300 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 139 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Onderhouden volgens voorschriften: ja
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 2

Staat
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Beschikbare afleverpakketten:
- BOVAG Garantie 12 maanden (€ 500): Geen 6 maar 12 maanden BOVAG garantie
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK
- BOVAG 40-puntencheck (zonder meerprijs): https://mijn.bovag.nl/downloads/ondernemerschap/viabovag-nl/checklist40puntencheck.pdf
- All-in Pakket (zonder meerprijs): Onderhoudsbeurt volgens fabrieksvoorschrift, nieuwe apk, airco service, complete poetsbeurt.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (6 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK

Betreft een volledig elektrische en origineel Nederlandse Dacia Spring uit 2022 met slecht 13500km.
Zowel optisch als technisch is deze auto nog in goede staat met een schoon en fris interieur.
De 27 kWh accu is goed voor een range van zo'n 250 kilometer. Bij deze auto is een laadpaalkabel.
Met opties als de camera, cruise control, airco en navigatie beschikt deze auto over opties die je nodig bent.
Verder komt deze auto in aanmerking voor €2000,- subsidie. En geniet je voorlopig nog van de voordelen van het elektrisch rijden!

Deze auto wordt standaard afgeleverd met ons all-in afleverpakket:

- 6 maanden Bie Olthof garantie*;
- Onderhoudsbeurt volgens fabrieksvoorschrift;
- APK is minimaal 12 maanden geldig;
- Complete poetsbeurt;
- Minimaal een 1/4 tank brandstof;
- (Navigatie update niet inbegrepen);
- (Elektrische of Hybride auto's worden met 1 laadkabel afgeleverd, tenzij er 2 laadkabels aanwezig zijn).

Kortom; wegrijden zonder zorgen!

*Geen 6 maanden Bie Olthof maar 12 maanden BOVAG garantie voor uw auto? Dit is bij ons mogelijk door het BOVAG garantie pakket af te nemen. Dit pakket is alleen van toepassing bij auto's met een all-in pakket. Tegen een meerprijs van €500,- verlengen wij de Bie Olthof garantie van 6 naar 12 maanden BOVAG.

= Bedrijfsinformatie =

Heeft deze occasion uw interesse gewekt? Bekijk dan de volledige fotogalerij op onze website!

Bie Olthof is een universeel BOVAG autobedrijf, sinds 1988. Uw verkopers zijn Ian en Rinke, heren met beide benen op de grond. Leer ons kennen in 2 minuten door he

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Dacia Spring | Elektrische essentie

De Dacia Spring heeft een duidelijk doel: elektrisch rijden zo betaalbaar mogelijk maken. Het doet dat naar eigen zeggen door elektrisch rijden terug te brengen tot de essentie. Echter, voor modeljaar 2024 krijgt de Spring een nieuw uiterlijk, modernere techniek en meer verfijnde rijeigenschappen. Op die manier wil Dacia de Spring aantrekkelijker maken. Maar gaat dat niet ten koste van de lage prijs?

Autotest | Dacia Spring Elektrische essentie

De Dacia Spring is een voordelige elektrische auto. Vanaf 2024 is de uitstraling volwassen en de uitrusting rijk, waarmee de Spring minder als een budgetauto voelt en nog meer als een slimme keuze.

Plus

  • heel veel waar voor heel weinig geld
  • minder budget-gevoel vanaf modeljaar 2024
  • doordachte ergonomie

Min

  • matig weggedrag (maar beter dan voorheen)
  • weinig ruimte achterin
  • diepe grondtoon van airconditioning

Conclusie

De Dacia Spring wil het publiek verleiden tot elektrisch rijden door zijn prijs en de kwaliteiten. Daarom is de kleine Dacia vernieuwd voor modeljaar 2024. Het nieuwe uiterlijk geeft de Spring een minder aandoenlijke en veel zelfverzekerdere uitstraling, waardoor het gevoel van "budgetauto" ook sterk is verminderd. Datzelfde geldt voor het interieur, dat dankzij een nieuwe indeling en nieuwe materialen een veel volwassener uitstraling heeft gekregen.

De uitrusting is rijker geworden. Dat is deels omdat Dacia profiteert van nieuwe technische ontwikkelingen van moederbedrijf Renault en deels omdat de Europese Unie dat vanaf 2024 verplicht. Het weggedrag zou zijn verbeterd, maar in feite is vooral de communicatie tussen bestuurder en mechaniek verbeterd. De wegligging is slechts marginaal beter geworden. De Spring leent zich daarom voor langere afstanden, maar voelt zich toch het beste thuis in en om de stad. Geheel terecht zijn de batterij en elektromotor ongewijzigd. Met de 45 pk motor is de Spring vooral een stadsauto, met de 65 pk motor vormen ook hogere snelheden geen probleem. De actieradius en laadmogelijkheden zijn voldoende.

Tenslotte resteert de vraag: is de Spring met zijn modernere uiterlijk, rijkere uitrusting en verfijndere weggedrag even voordelig als voorheen? Ja, zonder enige twijfel! Het concept is namelijk niet gewijzigd: de Spring reduceert de elektrische auto tot de essentie en is daarbij slim met de tijd meegegaan. Daarom is de balans tussen bereik, prestaties, uiterlijk, uitrusting en prijs nog altijd onverslaanbaar.

Deel deze advertentie