Bouwjaar | 27-04-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 257.793 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 75-XF-RF Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 27-04-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 257.793 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 75-XF-RF Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Rojax Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hunneperkade 9 |
Postcode | 7418 BV |
Plaats | Deventer |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 11202870 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rojaxautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 12,5 s
Topsnelheid: 179 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 434 x 179 x 150 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.180 kg
Laadvermogen: 535 kg
GVW: 1.715 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieur: Lichtgrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 158 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Aangeboden door Rojax Automotive.
Wegens inruil verkregen.
VASTE MEENEEMPRIJS.
FIXED PRICE.
Stabilisatorstang voor is hoorbaar.
Een nette en goed onderhouden Fiat Bravo.
De auto rijd en schakelt goed en vertoont dan ook geen gebreken.
Ook heeft de auto de nodige opties zoals: Cv op afstand, Airco, Elektrische ramen, Cd speler, Mf stuur, Usb en nog meer.
De distributieriem is vervangen bij 220.000 km.
Onderhoudsboekjes, 2 sleutels en Nap zijn aanwezig.
Uw auto inruilen is mogelijk, via whatsapp of onze website kunt u gemakkelijk uw huidige auto aan ons aanbieden.
Voordat wij de auto adverteren wordt de auto eerst getest op eventuele gebreken, en daarna voorzien van een nieuwe apk.
Ook worden de vloeistoffen gecontroleerd en eventueel ververst.
Tot slot wordt de auto schoongemaakt of professioneel gepoetst.
De auto's staan altijd rijklaar en kunnen dan ook gelijk mee zonder extra afleveringskosten.
Altijd even bellen voordat u komt, aangezien wij geen auto's reserveren.
Rojax Automotive is gevestigd op het adres
Hunneperkade 9 7418BV in Deventer.
Tel: 06-11202870
Email: rojaxautomotive@gmail.com
Website: www.rojaxautomotive.nl
Met vriendelijke groet Hans
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat Bravo | Bravo voor de Bravo
Fiat: "de Bravo is nu ook verkrijgbaar met een revolutionaire motor die sterk en toch heel zuinig is. Die moet Autozine echt testen!" Fiat-koper: "ik wil een Bravo aanschaffen, maar werkt die T-Jet techniek van Fiat echt?" Fiat fanclub: "wanneer wordt de nieuwe T-Jet motor beproefd?" Hierbij, op veler verzoek, alsnog de Fiat Bravo 1.4 T-Jet.
De Fiat Bravo onderscheidt zich met aantrekkelijke vormgeving en een scherpe prijs. De rijeigenschappen zijn gemiddeld. De 1.4 T-Jet motor juist bovengemiddeld goed.
Plus
- geslaagde vormgeving
- vlotte en zuinige 1.4 T-Jet motor
- handig (maar niet perfect) Blue & Me systeem
Min
- Blue & Me bepaald niet foutloos
- onoverzichtelijk (vooral achter)
Conclusie
De Fiat Bravo moet concurreren in het felst bevochten segment van de markt waar de Volkswagen Golf en Opel Astra de dienst uitmaken. Gelukkig weet de Bravo zich goed te onderscheiden van de concurrentie. Dat begint met een aantrekkelijke vormgeving, zowel van het exterieur als het interieur. De afwerkingskwaliteit is prima en gezien de prijs is de uitrusting riant. Blue & Me is een leuke extra, maar op details is het voor verbetering vatbaar.
De rijeigenschappen en het comfort zijn goed, maar niet bovengemiddeld. De auto remt, stuurt en schakelt naar behoren. Bijzonder is de City-stuurbekrachting, waarmee de auto in de stad desgewenst extra licht stuurt. De 1.4 T-Jet motor is een absolute aanrader. In alle omstandigheden zijn de prestaties prima, terwijl het verbruik aangenaam laag blijft. Daar is maar één woord voor: bravo!