Bouwjaar | 29-03-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 267.526 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 85-TSF-6 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.248 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-03-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 267.526 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 85-TSF-6 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.248 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Veld Automobielbedrijf |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kallenkote 82 |
Postcode | 8345 HJ |
Plaats | Kallenkote |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)521 - 513309 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.automobielbedrijf-veld.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2011
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,1 s
Topsnelheid: 172 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 407 x 169 x 149 cm
Wielbasis: 251 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.105 kg
Laadvermogen: 585 kg
GVW: 1.690 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 90 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,5 l/100km (1 op 28,6)
Brandstofverbruik in de stad: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 2,9 l/100km (1 op 34,5)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 318 - € 330 per kwartaal
export/handel
geen particuliere verkoop
= Bedrijfsinformatie =
Welkom bij Automobielbedrijf Veld, sinds 1967 zijn wij een familiebedrijf voornamelijk gespecialiseerd in Opel.
U kunt bij ons terecht voor onderhoud,APK, Airco service, Uitlijnen,, in en verkoop van jong gebruikte auto's.
Sinds 2012 hebben wij de beschikking over een super moderne werkplaats met de nieuwste apparatuur.
Vanaf oktober 2016 hebben wij ook onze eigen poets afdeling binnen ons bedrijf, dus alles binnen hand bereik.
Wij leveren al onze auto's boven de 4750 euro standaard af met een nieuwe APK, grote beurt , gepoetst en met 6 maanden ''Veld'' garantie. Eventueel tegen meerprijs is Bovag garantie bij te kopen.
Voor de auto's onder de 4750 euro geld : nieuwe APK , een beurt en garantie op maat (in overleg met de klant, mits anders aangegeven in de advertentie!)
Wij rekenen GEEN afleverkosten !
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat Punto | Je bent jong en je wilt wat
Je bent jong en je wilt wat. Een ruime auto bijvoorbeeld! En dan het liefst voor de prijs van een kleine auto. Laat dat nou precies zijn wat Fiat aanbiedt met de Punto Young: een middelgrote auto, tegen een klein prijsje. Is dit de perfecte deal?
Een grote auto tegen een kleine prijs. De Punto is al enige tijd op de markt en om concurrerend te blijven, heeft Fiat de prijs verlaagd. Het gebrek aan verfijning neemt men voor die prijs voor lief.
Plus
- nette prijs
- ruim
- geslaagde vormgeving
Min
- goedkope, harde materialen
- TwinAir niet zo zuinig als beloofd
- onhandige vergrendeling achterklep
Conclusie
Fiat prijst de Punto Young aan als een middelgrote auto tegen een kleine prijs. Een proefrit bewijst dat die belofte grotendeels wordt waargemaakt. De lage prijs van dit instapmodel wordt verklaard door het sobere materiaalgebruik, de eenvoudige uitrusting en het weinig geavanceerde onderstel. De TwinAir motor is op papier een zuinigheidswondertje, maar is in de praktijk niet zuiniger dan traditionele motoren.
De Punto Young overtuigt juist met het uiterlijk, de ruimte en natuurlijk de prijs. Bijna alle andere auto's in dit prijssegment zijn kleiner en dus minder ruim. Dus ben je jong en wil je een ruime auto op budget, dan is de Punto Young zeker het overwegen waard.