![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 30-10-2017 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 101.363 km
![]() |
Deuren | 4 |
Kenteken | RB-402-S Verzekeren |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-10-2017 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 101.363 km
![]() |
Deuren | 4 |
Kenteken | RB-402-S Verzekeren |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Aarnink Auto's |
Contactpersoon | Hendry Aarnink |
Adres | Midzomerweg 10A |
Postcode | 7532 SW |
Plaats | Enschede |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)53 - 4787511 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2017
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Max. aslast voor: 980 kg
Max. aslast achter: 1000 kg
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.291 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 695 kg)
Afmetingen (LxB): 438 x 18 cm
Wielbasis: 265 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 117 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 510 l/100km (1 op 0,2)
Brandstofverbruik in de stad: 620 l/100km (1 op 0,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 450 l/100km (1 op 0,2)
Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Deze door ons aangeboden occasion wordt onder de volgende condities/voorwaarden geleverd: 6 maanden Bovag garantie, geldige Apk keuring, onderhoud uitgevoerd volgens specificaties fabrikant en BOVAG 40-Puntencheck , onderhoud aan airco systeem, mobiliteitsservice 24/7 Europa, professionele reiniging in- en exterieur, kenteken tenaamstelling.
Tevens is er een mogelijk om de garantie met 1 jaar te verlengen, vraag naar de mogelijkheden en voorwaardes.
Wij verlenen GARANTIE door heel Nederland !!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford C-Max | Opgefrist
Wie een C-Max kocht, was een beetje jaloers op de andere modellen van Ford. De nieuwste Fords hebben namelijk geavanceerde veiligheidssystemen die de kans op een ongeluk verkleinen. Smart-phones kunnen eenvoudig in de auto worden geïntegreerd. En de nieuwste motoren presteren beter dan voorheen, terwijl het verbruik lager ligt. Niets van dat alles was beschikbaar in de C-Max. Tot nu toe, want deze middelgrote MPV is opgefrist voor 2015.
![Autotest | Ford C-Max Opgefrist](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/3836/ford-c-max-15-ecoboost-titanium.jpg)
De C-Max na de facelift van 2015 loopt op elektronisch gebied nu voorop in zijn segment. Weggedrag is en blijft prima. Echter, motorisch loopt de C-Max juist achter op de concurrentie.
Plus
- ruim en praktisch
- uitstekende rijeigenschappen
- zeer comfortabel
Min
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
De huidige generatie van de Ford C-Max is vijf jaar op de markt. In die tijd heeft Ford nieuwe technieken ontwikkeld en die zijn vanaf modeljaar 2015 ook beschikbaar op de C-Max.
Dankzij alle aanpassingen is de C-Max niet alleen bij de tijd, maar is Ford de concurrentie zelfs voorbijgestreefd. Dat is deels te danken aan de technici van Ford, maar ook aan het feit dat de tegenstrevers inmiddels ook op leeftijd zijn.
Alleen op motorisch vlak doet de concurrentie het nog beter. Het verbruik van de EcoBoost motoren is ten opzichte van de prestaties nog te hoog. Als het gaat om de elektronica (veiligheid en infotainment) en het weggedrag staat de opgefriste C-Max aan de top van zijn segment.