Bouwjaar | 15-05-2007 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 293.886 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 31-XG-JF Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 15-05-2007 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 293.886 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 31-XG-JF Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | GM Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Almeloseweg 192 |
Postcode | 7614 LB |
Plaats | Mariaparochie |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 42436063 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2007
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 203 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.294 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 695 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4515 x 1825 x 1596 cm
Wielbasis: 264 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 174 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik in de stad: 10 l/100km (1 op 10,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Graag tot ziens bij GM Automotive,
Alle moeite is genomen om de informatie van onze advertenties zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Let wel op dat wij ons al jaren op exporthandel hebben gespecialiseerd. Vraag ons altijd naar de mogelijkheden of de auto bestemd is voor de Nederlandse markt.
Onze advertentieprijzen zijn altijd Exclusief BTW of Exclusief BPM indien btw of bpm van toepassing is.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford C-Max | Opgefrist
Wie een C-Max kocht, was een beetje jaloers op de andere modellen van Ford. De nieuwste Fords hebben namelijk geavanceerde veiligheidssystemen die de kans op een ongeluk verkleinen. Smart-phones kunnen eenvoudig in de auto worden geïntegreerd. En de nieuwste motoren presteren beter dan voorheen, terwijl het verbruik lager ligt. Niets van dat alles was beschikbaar in de C-Max. Tot nu toe, want deze middelgrote MPV is opgefrist voor 2015.
De C-Max na de facelift van 2015 loopt op elektronisch gebied nu voorop in zijn segment. Weggedrag is en blijft prima. Echter, motorisch loopt de C-Max juist achter op de concurrentie.
Plus
- ruim en praktisch
- uitstekende rijeigenschappen
- zeer comfortabel
Min
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
De huidige generatie van de Ford C-Max is vijf jaar op de markt. In die tijd heeft Ford nieuwe technieken ontwikkeld en die zijn vanaf modeljaar 2015 ook beschikbaar op de C-Max.
Dankzij alle aanpassingen is de C-Max niet alleen bij de tijd, maar is Ford de concurrentie zelfs voorbijgestreefd. Dat is deels te danken aan de technici van Ford, maar ook aan het feit dat de tegenstrevers inmiddels ook op leeftijd zijn.
Alleen op motorisch vlak doet de concurrentie het nog beter. Het verbruik van de EcoBoost motoren is ten opzichte van de prestaties nog te hoog. Als het gaat om de elektronica (veiligheid en infotainment) en het weggedrag staat de opgefriste C-Max aan de top van zijn segment.