Bouwjaar | 28-09-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 98.260 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TR-609-L Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-09-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 98.260 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TR-609-L Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Een Post Auto |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Stadsweg 3 |
Postcode | 8064 PT |
Plaats | Zwartsluis |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)38 - 3031875 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.eenpostauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R17
Acceleratie (0-100): 12,7 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 410 x 177 x 165 cm
Wielbasis: 252 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.249 kg
Laadvermogen: 481 kg
GVW: 1.730 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 670 kg)
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 119 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Mooie complete auto. Juiste uitvoering met bijpassende prijs. Volledig dealer onderhouden.
= Bedrijfsinformatie =
Te koop bij Een Post Auto.nl De auto's staan geadverteerd voor een aantrekkelijke meeneemprijs. Voor extra service, zekerheid of garantie zie onze afleverpakketten op: WWW.EENPOSTAUTO.NL
Uiteraard kan u uw huidige auto, boot, camper of caravan, altijd inruilen. App dan eventueel wat foto's met kenteken en kilometerstand naar 06 825 35 041 voor een gericht voorstel.
Wilt u een (andere) auto kopen, maar heb je niet genoeg spaargeld ? Dan kan een autolening goed van pas komen.
Geld lenen voor een auto doe je echter niet iedere dag. Vandaar dat je vooraf zeker wilt weten dat je goed zit...
Wat zijn de voor- en nadelen van een auto financiering, welke leningen zijn er allemaal en waar moet je op letten als je geld gaat lenen ?
Je nieuwe auto leasen of financieren ? Bekijk of vraag naar de mogelijkheden. Zie ook op onze website. Heeft u verder nog vragen ? Neem gerust contact op via telefoon of per email. Dagelijks bereikbaar op 038- 303 1875. Wij heten u van harte welkom !
Een Post Auto.
Stadsweg 3
8064 PT Zwartsluis
Telefoonnummer: 0383031875
E-mailadres: info@eenpostauto.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford EcoSport | Ingeburgerd
In 2014 kwam de Ford EcoSport vanuit Zuid-Amerika naar Nederland. Ford had toen namelijk het beleid dat alle modellen overal ter wereld moesten worden verkocht. Echter, de EcoSport was op maat gemaakt voor de Braziliaanse markt en wist niet goed te integreren in Nederland. Daarom is de EcoSport voor modeljaar 2018 aangepast aan de Europese eisen en wensen. Is de EcoSport nu helemaal ingeburgerd?
De Ford EcoSport heeft een facelift ondergaan voor 2018. De auto ziet er beter uit en rijdt beter, maar blijft in de basis een Zuid-Amerikaans budget-model.
Plus
- comfortabel
- prettige 1.0 EcoBoost motor
- modern audio, navigatie en communicatie-systeem
Min
- onhandige constructie achterklep
- blijft achter op gebied van actieve veiligheid
- weggedrag vraagt gewenning
Conclusie
Is de Ford EcoSport helemaal ingeburgerd na de facelift voor modeljaar 2018? Ja, maar binnen de beperkingen van het basisontwerp.
De EcoSport is ontworpen voor landen waarin terreinrijden geen vrijetijdsbesteding, maar noodzaak is. De rijeigenschappen verschillen daarom van die van soortgelijke auto's van andere merken die zich meer op het weggedrag op de openbare weg toeleggen. Of dat een voor- of een nadeel is, is puur persoonlijk.
Daarbij is de EcoSport ontwikkeld als voordelige auto. Dankzij de facelift van 2018 is daar weinig meer van te merken. Op het gebied van actieve veiligheid blijft de EcoSport achter, maar als het gaat om afwerkingskwaliteit, uitstraling en infotainment is de Ford juist heel concurrerend. Sterker nog: de EcoSport voelt voortaan op-en-top Europees!