Ford Ecosport 1.0 EcoBoost Trend donor auto

€ 1.750,-

Bouwjaar 29-07-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 62.933 km
Deuren 5
Kenteken KD-370-G Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Ford Ecosport 1.0 EcoBoost Trend donor auto


€ 1.750,-

Algemeen

Bouwjaar 29-07-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 62.933 km
Deuren 5
Kenteken KD-370-G Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam KM Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Schemperserf 101
Postcode 7951 JP
Plaats Staphorst
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 29214973 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.kmautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/60 R16
Acceleratie (0-100): 12,7 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 427 x 177 x 165 cm
Wielbasis: 252 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.237 kg
Laadvermogen: 493 kg
GVW: 1.730 kg

Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 125 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: voertuig bestemd voor demontage
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Een van de meest legendarische merken: Ford. Qua techniek en design geheel met de blik op de toekomst. 'Go Further' zeggen ze. En dat is te zien. De aandrijving van deze Ford wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. In deze Ford profiteert u onder andere ook van: in delen neerklapbare achterbank, elektrisch verstelbare buitenspiegels, verstelbare lendensteunen en elektrisch bedienbare ramen voor.

Met de aanwezige airconditioning bepaalt u zelf het binnenklimaat. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van lederen stuur en boordcomputer.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Minder remweg, meer veiligheid: de Brake Assist haalt het beste uit het remsysteem als het erop aankomt kenteken zit ernog wel bij met een wokmelding

We laten u deze auto graag helemaal zien. Belt u ons voor een afspraak?DONOR AUTO ZONDER MOTOR EN BAK compleet kenteken

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford EcoSport | Ingeburgerd

In 2014 kwam de Ford EcoSport vanuit Zuid-Amerika naar Nederland. Ford had toen namelijk het beleid dat alle modellen overal ter wereld moesten worden verkocht. Echter, de EcoSport was op maat gemaakt voor de Braziliaanse markt en wist niet goed te integreren in Nederland. Daarom is de EcoSport voor modeljaar 2018 aangepast aan de Europese eisen en wensen. Is de EcoSport nu helemaal ingeburgerd?

Autotest | Ford EcoSport Ingeburgerd

De Ford EcoSport heeft een facelift ondergaan voor 2018. De auto ziet er beter uit en rijdt beter, maar blijft in de basis een Zuid-Amerikaans budget-model.

Plus

  • comfortabel
  • prettige 1.0 EcoBoost motor
  • modern audio, navigatie en communicatie-systeem

Min

  • onhandige constructie achterklep
  • blijft achter op gebied van actieve veiligheid
  • weggedrag vraagt gewenning

Conclusie

Is de Ford EcoSport helemaal ingeburgerd na de facelift voor modeljaar 2018? Ja, maar binnen de beperkingen van het basisontwerp.

De EcoSport is ontworpen voor landen waarin terreinrijden geen vrijetijdsbesteding, maar noodzaak is. De rijeigenschappen verschillen daarom van die van soortgelijke auto's van andere merken die zich meer op het weggedrag op de openbare weg toeleggen. Of dat een voor- of een nadeel is, is puur persoonlijk.

Daarbij is de EcoSport ontwikkeld als voordelige auto. Dankzij de facelift van 2018 is daar weinig meer van te merken. Op het gebied van actieve veiligheid blijft de EcoSport achter, maar als het gaat om afwerkingskwaliteit, uitstraling en infotainment is de Ford juist heel concurrerend. Sterker nog: de EcoSport voelt voortaan op-en-top Europees!

Deel deze advertentie