Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Hybrid Automaat ST-Line X | Adaptive Cruise Control | Panoramadak | Winterpack | B&O Premium Audio |

€ 24.440,- incl. BTW

Bouwjaar 28-05-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 28.140 km
Deuren 5
Kenteken Z-537-LN Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Hybrid Automaat ST-Line X | Adaptive Cruise Control | Panoramadak | Winterpack | B&O Premium Audio |


€ 24.440,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 28-05-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 28.140 km
Deuren 5
Kenteken Z-537-LN Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Wensink Ford Zwolle
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Lippestraat 2
Postcode 8028 PS
Plaats Zwolle
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)38 - 4555000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.wensink.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2017 - 2022

Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 42 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,6 s
Topsnelheid: 199 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 407 x 176 cm
Wielbasis: 249 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.190 kg
Laadvermogen: 515 kg
GVW: 1.705 kg

Interieur
Interieur: Zwart stof, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 128 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen):
Geldige APK
Koper ziet, nadrukkelijk bij dit servicepakket, af van een afleverbeurt en het technisch klaarmaken van het voertuig.
- Wensink Zekerheidspakket (€ 895 meerprijs):
Technische inspectie
Onderhoudsbeurt (minimaal 10.000 km rijden of 12 maanden tot volgende onderhoudsbeurt)
Minimaal 20 liter brandstof
Minimaal 6 mnd geldige APK
Banden > 3mm
Mobiliteits service (Ford Assistance)
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK

De Ford Fiesta heeft een krachtig design, hij toont zelfverzekerd maar niet arrogant. Het is die uitstraling die deze auto zo aantrekkelijk maakt. Zijn rijkwaliteiten zijn navenant: achter het stuur van deze auto bent u iedere verkeerssituatie de baas, dankzij zijn krachtige motor en uitgekiende wegligging. Deze auto is bijna nieuw, ondanks dat hij uit 2021 komt; hij heeft slechts 25000 kilometer afgelegd. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een automatische transmissie. Koude start? Niet met de verwarmbare voorstoelen! Ziet er goed uit, die sportstoelen. Maar waar het om gaat, is de solide zit onder alle omstandigheden. Fijn zo'n elektrisch bediend glazen panoramadak. Natuurlijk kunt u zonder. Maar waarom? Lekker toch, zo'n verwarmd stuurwiel? Verder is de Ford uitgerust met: 17 inch lichtmetalen velgen, Full LED koplampen, sportonderstel, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank.

Nooit meer parkeerschade dankzij de achteruitrijcamera. Adaptive cruise control is een comfortabele en veilige optie. Het systeem reguleert de snelheid en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Intelligente spraakbediening herkent uw commando's en voert opdrachten snel en soepel uit. Dankzij Connected Services houdt u de auto nog gemakkelijker in topconditie. Elke dag. Ook het geluid aan boord is top-of-the-line. Het high performance audiosysteem levert superieure prestaties. Deze auto is voorzien van full map navigatiesysteem, automatische airconditioning, DAB ontvangst, regensensor, keyless en

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford Fiesta | Een lustrum feest

De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?

Autotest | Ford Fiesta Een lustrum feest

De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.

Plus

  • uitgesproken varianten
  • prima weggedrag
  • prettige automaat

Min

  • geen SYNC4
  • mag zuiniger
  • matige ruimte achterin

Conclusie

De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainment­systeem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.

Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.

Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.

Deel deze advertentie