Bouwjaar | 27-11-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 75.366 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 29-KHX-7 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
€ 5.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 27-11-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 75.366 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 29-KHX-7 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Tim Brok Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Dennen 7A |
Postcode | 7491 HH |
Plaats | Delden |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51765521 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.timbrokautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2009
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 42 liter
Acceleratie (0-100): 16,9 s
Topsnelheid: 152 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4078 x 1722 x 1481 cm
Wielbasis: 249 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 954 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.054 kg
Max. trekgewicht: 500 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieur: hardCoal, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 127 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Prima rijdende en aantoonbaar van 1e eigenaar afkomstige Ford Fiësta van 11-2009 met de simpele maar oerdegelijke 1.25i benzinemotor. 5-deurs met een werkende airco en recent (04-2024/ 73933km) nog een dikke onderhoudsbeurt gehad.
Rondom perfecte A-merk zomerbanden! APK is geldig t/m 04-04-2025 dus instappen en wegrijden dus.
Uiteraard na 15 jaar wat spoortjes van gebruik, maar niets schokkends, er staat echt een leuk ding op je te wachten!
= Bedrijfsinformatie =
Kijk op onze website voor hoge resolutie-foto's.
Tevens bij ons mogelijk;
-Inruil tegen handelsprijs
-Financiering tegen gunstige rente
-Complete verzorging van exportdocumenten inclusief verzekering.
Omdat wij veel en vaak onderweg zijn om verse voorraad te blijven houden, is ons verzoek om even telefonisch een afspraak te maken voor een bezichtiging of proefrit. Eventueel ook 's avonds en in het weekend mogelijk in overleg.
Let op: Wij reserveren alleen een auto voor de duur van uw reistijd, graag even bellen voor vertrek zodat u zeker weet dat de auto nog beschikbaar is.
Let op: aan deze advertentie kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Fiesta | Een lustrum feest
De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.
Plus
- uitgesproken varianten
- prima weggedrag
- prettige automaat
Min
- geen SYNC4
- mag zuiniger
- matige ruimte achterin
Conclusie
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainmentsysteem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.
Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.
Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.