Bouwjaar | 29-04-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 175.064 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 42-RDN-8 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
€ 3.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 29-04-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 175.064 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 42-RDN-8 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Harbers |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Argonstraat 7 |
Postcode | 7463 PD |
Plaats | Rijssen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 24662040 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoharbers.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2011
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 42 liter
Acceleratie (0-100): 16,9 s
Topsnelheid: 152 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 954 kg
Max. trekgewicht: 500 kg (ongeremd 500 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4078 x 1722 x 1481 cm
Wielbasis: 249 cm
Interieur
Interieur: darkGray, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 127 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Nette en prima rijdende Ford Fiesta 1.2 44kw/60PK benzine, bouwjaar 2011, zwart metallic, 175.064 km NAP. Voorzien van o.a. AIRCO, elektrisch bedienbare ramen, elektrisch verstelbare buitenspiegels, centrale deurvergrendeling op afstand, radio/cd origineel Ford, bumpers en spiegels in carrosseriekleur, trekhaak, 5x hoofdsteun, airbags, ABS, stuurbekrachtiging enz. Nette en prima rijdende auto, afkomstig van 1e eigenaar.
= Bedrijfsinformatie =
Harbers Auto's is een familiebedrijf met vele jaren ervaring van de in- en verkoop van voertuigen. Inruil van uw huidige auto is altijd bespreekbaar en tevens kopen wij ook graag uw huidige auto in. Wij zijn RDW Erkend en u krijgt direct uw geld en een vrijwaring. Onze voorraad is wisselend en voordat u komt graag even bellen om teleurstellingen te voorkomen. Ook zijn wij regelmatig onderweg om nieuwe voorraad in te kopen.
De koffie staat altijd klaar en u bent van harte welkom.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Fiesta | Een lustrum feest
De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.
Plus
- uitgesproken varianten
- prima weggedrag
- prettige automaat
Min
- geen SYNC4
- mag zuiniger
- matige ruimte achterin
Conclusie
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainmentsysteem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.
Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.
Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.