Bouwjaar | 2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 110.219 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | GP-T7-5P Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.496 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
€ 18.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 110.219 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | GP-T7-5P Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.496 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Dano Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Handelsweg 5 |
Postcode | 7671 DB |
Plaats | Vriezenveen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 50632303 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.danoautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Rechtstreeks afkomstig van de eerste eigenaar zeer nette en goed onderhouden Ford Fiesta ST-3 Performance. Voorzien van vele extra opties xoals Alcantara/Lederen Recaro interieur, Achteruitrijcamera, Navigatiesysteem etc. Motorisch en technisch verkeert dit voertuig in top conditie. Onderhoudshistorie aanwezig (dealer onderhouden) inclusief 2 sleutels. Zeer laag kilometerstand met complete historie. 18'' inch originele lichtmetalen velgen met zeer goede Michelin banden rondom. Geen rokers auto! Kom en overtuig uzelf.
Wij rekenen € 295,00 afleveringskosten inclusief nieuwe APK keuring. Al onze occasions worden grondig gepoetst zowel van binnen als van buiten voor aflevering. Inruil mogelijk op handelsbasis. Om teleurstellingen te voorkomen adviseren wij u om te bellen voor uw komst.
Wij zijn van Maandag t/m Vrijdag geopend van 08:30 - 17:30. Zaterdag zijn wij geopend van 09:00 - 15:00. Wij zijn op zondag geopend alleen op afspraak! Buiten onze openingstijden kunt u gerust bellen voor een afspraak. Tot ziens bij Dano Auto's in Vriezenveen. Onze koffie staat klaar voor u!
Een auto financieren?
Dat kan bij Dano Auto's gemakkelijk binnen enkele uren voor u geregeld worden.
Dano Auto's werkt samen met de grootste auto financiering firma DTC.
Deze zal u de beste financiering adviseren en zullen dan een afspraak met u maken om de contract te volledige.
Voor meer informatie kunt u gerust een kijkje nemen op www.dealertotaalconcept.nl
of door te bellen naar 030-6868750
TIP: Kijkt u verder op onze site voor een uitgebreide fotopresentatie van het desgewenst occasion.
Contactgegevens:
Dano Auto's
Handelsweg 5
7671 DB Vriezenveen
Tel. 0546-432307
Privé: 06-50632303
E-mail: info@danoautos.nl
Website: www.danoautos.nl
Ondanks de zorg die besteed wordt aan een correcte invoer van de gegevens, kunnen wij niet verantwoordelijk
en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten in de advertentie.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Fiesta | Een lustrum feest
De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.
Plus
- uitgesproken varianten
- prima weggedrag
- prettige automaat
Min
- geen SYNC4
- mag zuiniger
- matige ruimte achterin
Conclusie
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainmentsysteem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.
Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.
Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.