Bouwjaar | 01-10-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 96.000 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | I7-CC-DM Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.522 cc |
Vermogen | 224 kW (305 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-10-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 96.000 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | I7-CC-DM Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.522 cc |
Vermogen | 224 kW (305 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Carhut Holten |
Contactpersoon | Jarno Hutten |
Adres | Ambachtsweg 1 |
Postcode | 7451 PM |
Plaats | Holten |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 10914864 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.carhut.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Ford Focus RS 2.5 met 484PK en 587 NM koppel. (testbank uitdraai aanwezig)
Lux 2 uitvoering (achteruit rijcamera) met alcantara schaalstoelen.
Auto is in onberispelijke staat, in mijn bezit (3 jaar binnen gestald en alleen hobbymatig gebruikt.)
96000KM
3 staps gepolijst en in de coating gezet Gyeon.
Ik heb de auto na een lange zoektocht zelf geïmporteerd uit zuid Duitsland. Auto heeft een schade vrij verleden. Geen deuken,krassen of roest.
• Tuning by Wolf Racing en Puma Schmiede wat een beestachtige 484 PK bij 587 NM oplevert. Koppel kromme verloopt prachtig evenwijdig zodat er altijd mega trekkracht aanwezig is.
• Focus RS Hoge druk benzine pomp.
• Focus RS Puma Schmiede 500 GTX style Turbo lader
• Puma Schmiede software Stage 5
• Focus RS 650CC injectoren
• Van Downpipe naar eind demper 75mm RVS. 200 cellen kat. Met klep op afstandsbediening.
• Mountune airbox en luchtfilter
• Airtec intercooler
• Sparco Assetto Gara in mat brons 19 inch x 8J. Nieuw en onbeschadigd
• Michelin pilot sport Cup 2 banden 235/35/19
• Originele wielen set beschikbaar. Nieuw zwart gecoat met goede Michelin banden.
• Schroefset Kw variant 3 clubsport. Hoogte, demping en camber instelbaar.
• Ap racing remklauwen en en AP racing 2 delige schijven op de vooras
• Brembo schijven en Ferodo DS2500 remblokken op de achter as.
• Stuur en airbag met alcantara bekleed. (origineel stuur en airbag beschikbaar)
• CAE quickshifter. Het beste wat er op dit gebied te koop is. Origineel uiteraard beschikbaar.
• Diffuser extender (Pumaspeed UK)
• Matt Lewis Motorsport olie koeler
• Onderhoud boekjes en map met facturen aanwezig.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Focus | Scherpergesteld
De Ford Focus is een middelgrote auto met een gemiddeld prijskaartje. Het aanbod van dit soort auto's is enorm en de enige manier om te overleven is daarom om voortdurend scherp te blijven. Het kon dus niet missen: al 3 jaar na de introductie van de vierde generatie van de Focus is het nu tijd voor een facelift. Terwijl een handgebouwd exemplaar in een fotostudio in Duitsland werd vastgelegd voor de nieuwe folder, keek Autozine over de schouders mee voor een eerste indruk.
De Ford Focus voor modeljaar 2022 onderscheidt zich meer dan voorheen met een sportief, luxueus of juist avontuurlijk karakter. Dankzij een facelift is de uitrusting weer helemaal bij de tijd.
Plus
- dankzij facelift 2022 weer helemaal bij de tijd
- goede balans tussen comfort en dynamiek
Min
- Onoverzichtelijk door brede A-stijl en kleine buitenspiegels
Conclusie
Binnenkort staat de vernieuwde Ford Focus bij de dealer. Die vernieuwingsronde komt sneller dan gebruikelijk en dat heeft te maken met de grote concurrentie in het segment. Om scherp te blijven heeft Ford het uiterlijk aansprekender gemaakt, is de uitrusting gemoderniseerd en zijn de motoren met eenvoudige middelen iets zuiniger geworden. Daarmee kan de Focus zich weer meten met de nieuwste modellen op de markt en maakt de middenklasser van Ford zijn naam helemaal waar!